۰ نفر

بیماری همسر مهران غفوریان لو رفت + عکس

۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۲۲
کد خبر: 658089
بیماری همسر مهران غفوریان لو رفت + عکس

همسر مهران غفوریان با انتشار پستی اعلام کرد که بیمار شده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  همسر مهران غفوریان که یکی از بلاگرهای محبوب اینستاگرام است با انتشار استوری هایی اعلام کرد که مدتی است که بیمار شده است و از کسانی که از او در این مدت مراقب کردند، تشکر کرد.

واکنش عاشقانه مهران غفوریان به بیماری همسرش

آرزو غفوریان نوشت: خداییش تا حالا نشده مریض بشم و اونقدر مورد توجه قرار بگیرم چون اصلا خودمو لوس نمیکنم هیچ وقت ولی نمیدونم این سری چی شد چه خبره چه خبرشونههه؟؟؟!!! دیشب خاله عزیزم سوپ اوردن امروز خواهر عزیزم قرمه سبزی مهران جانم زحمت کشیدن گل خریدن

بیماری همسر مهران غفوریان لو رفت + عکس

بیماری همسر مهران غفوریان لو رفت + عکس

ازدواج مهران غفوریان

 مهران غفوریان در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ وقتی ۴۰ ساله بود با دختری بنام آرزو ازدواج کرد، این دو در یک مرکز خرید با هم آشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. این زوج در نهایت بعد از ۴ سال در بهمن ۹۷ صاحب یک دختر بنام «هانا» شدند. 

اضافه وزن مهران غفوریان هنگام تولد

مهران غفوریان در جواب سوال مدیری که پرسید چرا این قدر شیرین به نظر می آید، گفت: «وقتی به دنیا آمدم شش کیلو بودم. خود این بانمک نیست؟! مادرم مرا که به دنیا آورد انگار یک پیانو را زمین گذاشت.»

غفوریان که در سال ۸۲ پدرش را از دست داده است، در مورد او گفت:«پدرم ناخدای نیروی دریایی بود. نقاشی می کرد، تار می زد و آواز سنتی می خواند. فال حافظ هم خوب می گرفت.»

مهران غفوریان چگونه بازیگر شد؟

او در مورد این که چه شد که بازیگر شد، گفت: «سال چهارم هنرستان بودم که شنیدم برای برنامه ای به اسم «جُنگ ۳۹» به کارگردانی داریوش کاردان و زنده یاد مهرداد خسروی، تست بازیگری می گیرند. من که رفتم، بیژن بنفشه خواه قبول شده بود و قرار شد هم بازی من برای تست دادن باشد و قبول شدم.»