۰ نفر

عکس جشن تولد خصوصی سیروان خسروی لو رفت!

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷
کد خبر: 657007
عکس جشن تولد خصوصی سیروان خسروی لو رفت!

زانیار خسروی عکسی از جشن تولد برادرش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  زانیار خسروی عکسی از جشن تولد برادرش سیروان منتشر کرد و نوشت: برادر، رفیق، الگو، خفن تولدت مبارک

 زانیار خسروی متولد ۱۳۶۴ در تهران، خواننده و بازیگر است زانیار خسروی فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق و برادر کوچکتر سیروان خسروی است که هر دو در آهنگسازی و خوانندگی فعال هستند.

جشن تولد سیروان خسروی

سیروان خسروی در جشن تولد خصوصی! + عکس

همسر زانیار خسروی کیست؟

زانیار خسروی متاهل است و نام همسرش آرنیکا صادقی است. آرنیکا صادقی متولد سال۱۳۶۵ در تهران، فارغ التحصیل رشته گرافیک که پدرش یکی از کشتی گیران بود و بعد از بازنشستی مربی کشتی بودن و در سال ۱۳۹۲ فوت کرده است. همسر زانیار خسروی دو خواهر یکی بزرگتر و یکی کوچک تر از خود دارد به نام شکوفه و شکیبا صادقی. او در دانشگاه با زانیار خسروی آشنا و ازدواج کردند.

عکس های زانیار خسروی قبل از خواننده شدن لو رفت!

بیوگرافی سیروان خسروی

سیروان خسروی متولد ۴ مرداد ۱۳۶۱ در تهران است و اصالتا کرد است.

او خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده، آهنگساز ، صدابردار و ناظر ضبط ایرانی است. وی برادر بزرگ تر زانیار خسروی می باشد، که خود از خواننده سبک پاپ و رپ است. او از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت.

وی در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده است.