۰ نفر

سر و وضع عجیب همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه های تهران! + عکس

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵
کد خبر: 655911
سر و وضع عجیب همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه های تهران! + عکس

عکس های همسر شاهرخ استخری در یکی از آرایشگاه های تهران حسابی خبرساز شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  همسر شاهرخ استخری که چندسالی می شود به عنوان یکی از بلاگرهای اینستاگرامی به محبوبیت رسیده است عکس هایی از خود در یکی از سالن های آرایش تهران منتشر کرده است.

سر و وضع عجیب همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه های تهران

مدتی بود که سپیده بزمی پور همراه با دخترانش در بلژیک زندگی می کرد. او هفته گذشته دوباره به ایران بازگشت و به شایعه جدایی از همسرش پایان داد.

سر و وضع عجیب همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه های تهران! + عکس

سر و وضع عجیب همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه های تهران! + عکس

صبحانه لاکچری همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه

همسر شاهرخ استخری با انتشار عکسش در ارایشگاه نوشته است: از صبح هیچی نخورده بودم که برام اینو اوردن چقدر خوبه ولی تو سالن واقعا کافه خفن داشته باشه ها

سر و وضع عجیب همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه های تهران! + عکس

بیوگرافی سپیده بزمی پور 

همسر شاهرخ استخری سپیده بزمی پور است. بزمی پور متولد ۳ دی ماه سال ۱۳۶۷ در تهران است. وی در سال ۱۳۸۰ و در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. آنها سال ۲۰۰۲ میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و سپیده برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.

سپیده بزمی پور به ۳ زبان زنده دنیا مسلط است. عکس همسر شاهرخ استخری چندی قبل و برای اولین بار منتشر شد. او اکنون به سن ۳۴ سالگی رسیده است و در عنفوان جوانی با شاهرخ استخری بازیگر ازدواج کرد. سپیده بزمی پور مترجم کتاب های فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است.

امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد که وی برادر زن شاهرخ استخری نیز هست. سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون ۳۳ ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هرزچندگاهی قطعه شعری را می خواند.

ازدواج سپیده بزمی پور با شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری وقتی که به سن ۲۳ سالگی رسیده بود از طریق اینترنت با شوهر بازیگرش آشنا می شود و آن موقع در کشور بلژیک زندگی می کرد و سپس به ایران آمد. مراسم عروسی شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از فامیل های خانم بزمی پور در بلژیک زندگی میکنند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است.