۰ نفر

خبر فوت پدر عمو پورنگ در روز تولدش! / شوک بزرگ به داریوش فرضیایی

۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۹
کد خبر: 655206
خبر فوت پدر عمو پورنگ در روز تولدش! / شوک بزرگ به داریوش فرضیایی

اول مرداد ماه تولد داریوش فرضیایی است. دراین میان برخی رسانه‌ها در ساعات گذشته خبر فوت پدر عمو پورنگ را داغ کردند.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  امروز سالروز تولد داریوش فرضیایی است. برخی رسانه‌ها در ساعات گذشته، تصاویری مربوط به فوت پدر عمو پورنگ را منتشر کردند در صورتی که پدر  داریوش فرضیایی هشت سال قبل فوت کرده است.  به نظر می‌رسد که این رسانه‌ها در روز تولد  فرضیایی با بازنشر چنین تصاویری قصد خبرسازی و جلب توجه را دارند.

جشن تولد  49 سالگی داریوش فرضیایی 

داریوش فرضیایی متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ است. او امروز 49 ساله شد. او که به نام عمو پورنگ شهرت دارد با انتشار عکس زیر از جشن تولدش نوشت: امروز اول مرداد روز تولدمه

ممنون از همه شما مردم عزیز مخاطبین گرامی فن پیچهای مهربون و همکاران بزرگوارم که با ارسال پیام های تبریک و همچنین استوری های خوبتون باعث خوشحالی من و خانوادم شدید دست همتون رو میبوسم و از خدای مهربون براتون ارزوی سلامتی و بهروزی دارم

خبر فوت پدر عمو پورنگ در روز تولدش! / شوک بزرگ به داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی چگونه معروف شد؟

داریوش فرضیایی سال ۱۳۷۸ وقتی ۲۶ ساله بود در مجموعه کودکی بنام تورنگ و پورنگ وارد قاب تلویزیون شد که بسیار دیده شد

او سپس در رمضان سال ۱۳۸۱ برنامه مستقل خود بنام عموپ ورنگ را اجرا کرده که بسیار گل کرد و به شهرت رسید .در سال ۱۳۸۴ بعد از حضور امیرمحمد متقیان به عنوان مهمان در یکی از برنامه ها ، استعداد اجرای او را کشف و در کنار خود وارد ژانر کودک کرد.

چرا داریوش فرضیایی مجرد است؟

داریوش فرضیایی  در ۲۰ و ۲۱ سالگی قبل از شهرت سه بار به خواستگاری رفت اما بخاطر اختلاف مرتبه اجتماعی هر سه بار جواب نه شنید.