۰ نفر

طراحی کیف الناز شاکردوست به شکل سگ! + عکس

۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
کد خبر: 654612
طراحی کیف الناز شاکردوست به شکل سگ! + عکس

کیف عجیب الناز شاکردوست که به شکل سگ بود طراحی برند ایرانی است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  استایل الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم تی‌تی در پردیس چارسو با کیف که شبیه به سگ بود بسیار دیده شد.

اوت فیت الناز شاکردوست شامل مانتو اورسایز با یقه برگردان بلند است که با شلوار واید، صندل بندی سیاه و سفید و شال حریر مشکی ست شده پارچه انتخابی برای این مدل مانتو شلوار مناسب نیست و به خصوص برای شلوار پارچه ریزش داری گزینه بهتری است. علاوه بر این شاهد ایرادات دوختی و کیس خوردگی در لباس هستیم.

کیف عجیب الناز شاکردوست از کدام برند بود؟

طراحی کیف الناز شاکردوست به شکل سگ

کیف الناز شاکردوست سوژه منتقدین و عکس ها شد. این کیف از برند ایرانی لو لو است و به شکل سگ طراحی شده است جزئیات کیف (دم سگ و قلاده) هم بسیار جالب و متفاوت است.

کیف عجیب الناز شاکردوست از کدام برند بود؟

در فیلم تی تی چه می‌گذرد؟

داستان فیلم تی تی درباره یک استاد دانشگاه و فیزیکدان به نام ابراهیم (پارسا پیروزفر) با زنی ملقب به تی تی (الناز شاکردوست) آشنا می‌شود. تی تی در این فیلم دختری شهرستانی و ساده‌ای‌ست که شغلش نیروی خدماتی در یک بیمارستان است.

او با اجاره دادن رحم خود به زوج‌های نابارور، کسب درآمد می‌کند. تی تی نامزدی دارد (هوتن شکیبا) که مرد قابل اعتمادی نیست. اما نکته جالب اینجاست که تی تی پاک در افکار خودش غرق شده و چشمانش را به روی حقیقت (نامزدی که از او سوءاستفاده می‌کند) بسته است.

ابراهیم که به شدت بیمار شده است به بیمارستانی می‌رود که تی تی در آن کار می‌کند. او قصد دارد فرضیه‌ پایان دنیا را به اثبات برساند تا بتواند بشریت را نجات دهد. به همین دلیل همیشه کاغذ‌هایش را با خودش به این طرف و آن‌طرف می‌برد.

اما این‌بار یکدفعه تمام کاغذهای پروژه‌اش را که حاوی اطلاعات مهمی هستند در بیمارستان جا می‌گذارد. در ادامه فیلم ابراهیم برای گرفتن کاغذهایش به سراغ تی تی می‌رود. در پایان فیلم نیز خواهیم دید که ابراهیم و تی تی در لانگ شاتی کنار دریا نشسته‌اند و به دنیایی فکر می‌کنند که هنوز جایی برای آنها دارد.

داستان فیلم تی تی بستری است برای نشان دادن شخصیت‌ها و کاراکتر‌هایی که در حال اعتلای اخلاقی و انسانی هستند. ابراهیم به دنبال چیزی است تا بتواند جهان را تغییر داده و از نابودی آن جلوگیری کند، هرچند در این قسمت از فیلم بیننده دوست دارد داستان شبیه فیلم‌های هالیوودی روایت شود، اما در آخر ما با یک جنبه اخلاقی و انسانی روبه‌رو خواهیم شد.

ابراهیم به خاطر تی تی از تمام فرضیه‌هایش دست می‌کشد و به این نتیجه می‌رسد که هیچ چیز مهم‌تر از نجات یا تربیت انسان دیگری نخواهد بود.