۰ نفر

طعنه معنادار صبا راد به دشمنان زندگی اش! + عکس

۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۲۱
کد خبر: 654049
طعنه معنادار صبا راد به دشمنان زندگی اش! + عکس

صبا راد با انتشار پستی روز مار را به کسانی که در زندگی به او ضربه زدند تبریک گفت.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ صبا راد که مدتی است به ترکیه سفر کرده است روز جهانی مار را در استوری اینستاگرامی خود تبریک گفته است!

طعنه معنادار صبا راد به دشمنان زندگی اش

صبا راد نوشته است: امروز ۱۶ ژانویه روز جهانی مار بود این روز رو به همه اونایی که تو آستین پرورش دادیم تا وقت و بی وقت بهمون نیش بزنن و بعد از این که بزرگوشن کردیم زهرشون رو بهمون بریزن تبریک میگم

طعنه معنادار صبا راد به دشمنان زندگی اش! + عکس

همسر اول و دوم صبا راد

صبا راد در ازدواج اولش با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد که پس از مدتی به طلاق ختم شد. همسر اول صبا راد بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال بود.

او پس از تجربه شکست در ازدواج اولش با شرکت در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت.

خداحافظی صبا راد با تلویزیون

حدود دوسال می‌شود که صبا راد با تلویزیون خداحافظی کرده است. این مجری معروف همکاری‌ اش با صدا و سیما را از نیمه دهه ۷۰ با نویسندگی و گویندگی رادیو آغاز کرد و با اجرای برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در شبکه تهران به شهرت رسید. همکاری او با این برنامه تلویزیونی در دو سال گذشته با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و حتی برای مدتی شایعه ممنوع‌ التصویری اش به گوش می‌رسید.