۰ نفر

ریحانه پارسا در ترکیه ازدواج کرد / عکس همسر جدید!

۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۳۶
کد خبر: 654030
ریحانه پارسا در ترکیه ازدواج کرد / عکس همسر جدید!

ریحانه پارسا با انتشار عکسی به خبر ازدواج دومش در ترکیه دامن زد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ ریحانه پارسا اواخر سال گذشته به ترکیه مهاجرت کرد. او همسر سابق مهدی کوشکی بود البته ریحانه پارسا پس از مهاجرت اعلام کرد که هیچ گاه با کوشکی ازدواج نکرده است.

عکس همسر جدید ریحانه پارسا

ریحانه پارسا حواشی زیادی در ترکیه دارد اما هیچ گاه عکسی دو نفره که به حواشی ازدواج و روابط عاشقانه اش دامن بزند منتشر نکرده بود تا امروز که با انتشار عکسی از فرد جدید زندگی خود رونمایی کرد. بسیاری از کاربران با گذاشتن کامنت های ازدواج ریحانه پارسا در ترکیه را تبریک گفتند.

ریحانه پارسا در ترکیه ازدواج کرد / عکس همسر جدید!

متن عاشقانه ریحانه پارسا برای همسر جدیدش

او درباره این عکس نوشته است: من اگه ترسِ از دست دادن عشق ی که به واسطه تو توو دلم ساخته شده رو داشته باشم باید از ایمانم کم کنم….

تو اومدی که من مومن تر بشم به خودم

همون دومینو یی که تورو سر راهم گذاشت برای مراقبت از حسمون هم کنارمونه…

دستم جلو طبیعت بازه و تسلیمم….

مثل این میمونه که من ماهی باشم و تو عمقِ اقیانوس بخوام دنبالِ آب بگردم برای بقا…

دوست دارم و فقط دلم می خواد بودن و وجودتو شاکر باشم….

یه جا نوشته بود به جای ترس از خدا عشق به خدارو تمرین کن تا معجزه رو به چشم ببینی…

تو مردِ دل بزرگ روح سفیدِ منی!

هدیه خدایی…

ماجرای مهاجرت ریحانه پارسا

سال گذشته بود که سام درخشانی در یک گفت و گوی تلفنی از مهاجرت ریحانه پارسا خبر داد. وی گفت: ریحانه در حال حاضر در کشور ترکیه زندگی می‌کند، او این تصمیم را به یکباره گرفت و همه ما را غافلگیر کرد.

ابتدا گفته می‌شد که ریحانه پارسا برای مشارکت در ساخت فیلم «زمان» از ایران مهاجرت کرده است. در آن زمان گفته می‌شد که طرح ساخت این فیلم که از ۲ سال پیش توسط پارسا (بر اساس تجربیاتی از زندگی شخصی‌اش) به نگارش درآمده بود به مرحله پیش‌تولید رسیده و بزودی در خارج از ایران مقابل دوربین خواهد رفت اما تا کنون خبری از ساخت این فیلم به گوش نخورده است.

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا و  مهدی کوشکی 

دو سال گذشته بود که ریحانه پارسا از ازدواج‌اش با مهدی کوشکی خبر داد. این ازدواج به دلیل اختلاف سنی و ازدواج‌های پیشین مهدی کوشکی بسیار خبرساز شد.

مهدی کوشکی، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما که تجربه‌ی حضور در سریال‌های نمایش خانگی را هم دارد، متولد ۱۳۵۹ در خرم آباد است. او که قبلاً هم ازدواج کرده، از همسر سابق خود یک پسر دارد. هر چند عده‌ای معتقدند این فرزند از همسر اول اوست که هویت اش فاش نشده است.

این زوج پس از ازدواج خبرساز خود نیز همچنان با حاشیه‌هایی نامشان بر سر زبان بود، از جمله اینکه پارسا مدتی قبل در توییتی از مردان خواست حق طلاق را به همسران خود ندهند. او در توییت خود نوشته بود: «حق طلاق می‌دید به زن هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟»