۰ نفر

شغل جدید مهناز افشار غوغا کرد؛ خانم بازیگر برفراز آسمان!

۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۹
کد خبر: 650292
شغل جدید مهناز افشار غوغا کرد؛ خانم بازیگر برفراز آسمان!

مهناز افشار عکسی جدید در اینستاگرام منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ مهناز افشار که مدتی است از ایران به آلمان مهاجرت کرده است، در سال‌های اخیر پر حاشیه‌ترین بازیگر سینمای ایران بوده است. این حواشی به واسطه فعالیت‌های او در شبکه‌های اجتماعی افزایش هم یافته است. 

شغل جدید مهناز افشار غوغا کرد

مهناز افشار در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عکسی از  داخل کابین بالگرد  منتشر کرد و نوشت:

بر فراز آسمان ها وقتی همه چیز رو بالت یا از دور نگاه میکنی کوچک و معمولی به نظر میاد بعضی وقتا باید فاصله گرفت و از دور تماشا کرد تا بشه برای هرچیزی تصمیم درست تر و قوی تر گرفت.

شغل جدید مهناز افشار غوغا کرد؛ خانم بازیگر وسط آسمان!

شغل جدید مهناز افشار غوغا کرد؛ خانم بازیگر وسط آسمان!

مادر شدن مهناز افشار

او یک دختر به اسم لیانا دارد که در آلمان متولد شده است. افشار گفته است:“لیانا” دخترم جایی متولد شده که پدرش متولد شده است؛ در آلمان. همسرم تصمیم گرفت جایی که خودش متولد شده، دخترش هم متولد شود اما قانون آلمان شبیه جای دیگری در دنیا نیست که با تولد در خاک آن کشور، شهروند بشوی! چیزی که دلم می خواهد بگویم این است که این روزها اینکه در کجا به دنیا آمدی و خواسته یا ناخواسته درهای کشورت به رویت بسته است، ملاک ارزشگذاری دغدغه وطن پرستی باشد.

ماجرای طلاق مهناز افشار

مهناز افشار به ایران باز می گردد؟

حضور مهناز افشار در پرشین گات‌ تلنت، شایعه مهاجرت او را برای همیشه تقویت کرد و عده ای همان زمان گفتند که او دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد.

دو سال پیش بود افشار در لایوی در اینستاگرام به برخی سوالات مخاطبانش پاسخ داد. بیشتر سوال‌های این بود که کی به ایران باز می‌گردد، او اعلام کرد که قصد دارد در پاییز به کشور برگردد. اما در آخرین ماه پاییز همان سال نه تنها خبری از بازگشت مهناز افشار نبود بلکه شواهد و قرائن نشان می‌دهد او مسیر تازه‌ای را در پیش گرفته است و ممکن است به کشور باز نگردد.

این بازیگر سینما مرداد ماه دو سال گذشته در گفت و گویی اظهار کرد “من به یک دلیل بزرگ به وطنم برمی‌گردم؛ پدرم آنجا خاک است، مادرم آنجا نفس می‌کشد و از همه مهمتر ریشه من در آنجاست.”او ادامه داد: «من همیشه یکی دو سال سفر می‌رفتم و نمی‌دانم الان چرا اینقدر به چشم آمده. من فقط ۴ماه است که از کشور خارج شدم و مطمئنا برای اکران فیلم شما (آشفته‌گی) برمی‌گردم.»