۰ نفر

شرط حذف نام نوید محمدزاده برای صدور مجوز!

۸ تیر ۱۴۰۱، ۸:۱۴
کد خبر: 648905
شرط حذف نام نوید محمدزاده برای صدور مجوز!

امیرحسین بریمانی، کارگردان شب شک اعلام کرده است که به او گفته شده تنها با حذف نام نوید محمدزاده مجوز می‌گیرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ اجرای نمایش «شب شک» به تهیه کنندگی نوید محمدزاده پس از اولین اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد متوقف شده است. سایت فروش بلیت نمایش «شب شک»، همه اقلام تبلیغاتی و اطلاعات این نمایش به تهیه کنندگی نوید محمدزاده و کارگردانی امیرحسین بریمانی را حذف کرد.

«شب شک» تندیس بازیگر نقش اول و تندیس کارگردانی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران را دریافت کرده است. 

شرط حذف نام نوید محمدزاده برای صدور مجوز!

امیرحسین بریمانی، کارگردان شب شک اعلام کرده است که به او گفته شده تنها با حذف نام نوید محمدزاده مجوز می‌گیرد: «از طرف شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی به ما اعلام شده است که اگر نام نوید محمدزاده را حذف کنیم دوباره اجازه اجرا خواهیم داشت.

نوید محمدزاده چندبار به ما اعلام کرده است که اگر با حذف نام من می‌توانید دوباره اجازه اجرا بگیرید این کار را انجام داده و به اجراهایتان ادامه دهید.حذف نام نوید محمدزاده را کاری اخلاقی تلقی نمی‌کنیم و اگر راه دیگری جز این برایمان نباشد دیگر نمایش را اجرا نخواهیم کرد.

پاسخ نوید محمدزاده به بوسه روی فرش قرمز کن 

پیش از این نوید محمدزاده درباره دلیل کارش گفته بود: زنمه دوست داشتم ماچش کنم. واکنش‌ها خیلی مثبت بوده. ضمن اینکه لازم است در این دنیا به عشق احترام بگذاریم.

لباس فرشته حسینی برای کن مناسب بود؟ / طراحان لباس چه گفتند؟

ماجرای ممنوع الکاری  نوید محمدزاده و فرشته حسینی

خبر ممنوع الکاری  نوید محمدزاده و فرشته حسینی پس از توقیف فیلم برادران  لیلا بر سر زبان‌ها افتاد.  سازمان سینمایی اعلام کرده بود که پروانه نمایش فیلم سینمایی "برادران لیلا" به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات از سوی تهیه‌کننده و کارگردان آن صادر نمی‌شود.