۰ نفر

بازیگرانی که هیچ پیجی تو اینستاگرام ندارند

۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۰
کد خبر: 648806
بازیگرانی که هیچ پیجی تو اینستاگرام ندارند

در این گزارش بازیگرانی را معرفی خواهیم کرد که پیجی در اینستاگرام ندارند.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  با آغاز دهه ۹۰ و رایج شدن گوشی‌های هوشمند تلفن همراه، اینستاگرام نیز پایش به گوشی‌های موبایل باز شد. شبکه اجتماعی عکس محوری که افراد در آن از لحظه‌های خوبشان عکس می‌گذاشتند اما اینستاگرام آنقدر مهم شد که فعالیت در آن فراتر از سرگرمی رفت. در این میان بازیگران بسیاری از اینستاگرام استقبال کردند و حتی اینستاگرام به محل درآمد خوبی برای آنها تبدیل شد با این حال تعدادی از بازیگران هیچ وقت وارد این شبکه اجتماعی نشدند که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

بازیگرانی که هیچ پیجی تو اینستاگرام ندارند

سارا رسول زاده

سارا رسول زاده متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. سارا رسول زاده اصالتاً تبریزی است. اولین کار سارا رسول زاده در تلویزیون سال ۱۳۸۸ با برنامه «ترمه طلا» برای گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری بود که در آن کار مجری بازیگر بود. او در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی بازی کرد و در همین سریال به شهرت رسید. سارا رسول زاده علاقه ای به اینستاگرام ندارد و در این شبکه اجتماعی پیج رسمی ندارد.

بازیگرانی که هیچ پیجی تو اینستاگرام ندارند

مریلا زارعی

مریلا زارعی متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ در تهران است. مریلا زارعی که این روزها با نقش مهد علیا در جیران حسابی مطرح شده است در تهران به دنیا آمده اما اصالتش به اصفهان باز می گردد. او دارای یک خواهر و برادر است. برادرش ساکن خارج از کشور بوده و خواهر کوچکترش ملیکا معروف به خاله شادونه ، مجری کودک است. پیج مریلا زارعی در اینستاگرام مربوط به فن های اوست.

جیران مریلا زارعی

آبان عسکری

آبان عسکری بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی که این روزها حسابی دیده شده است در سال ۱۳۹۸ در فیلم شنای پروانه فیلمی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی، در نفش در نقش زن افشاگر ایفای نقش کرده است. او همسر محمد کارت کارگردان سریال یاغی است. آبان عسکری در اینستاگرام فعالیتی ندارد.

بازیگرانی که هیچ پیجی تو اینستاگرام ندارند

ریما رامین فر

ریما رامین فر در سال ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد. ریما رامین فر با امیر جعفری بازیگر ازدواج کرده و یک پسر به نام آیین دارد. شاید بتوان گفت عاملی که باعث جلوه و درخشش کار رامین فر شد حضور وی در جلو دوربین سیروس مقدم و همکاری با عوامل سریال پایتخت است. هم بازی شدن وی با محسن تنابنده بسیار در ذهن ها ماندگار شد. ریما رامین فر علاقه به شبکه اجتماعی اینستاگرام ندارد.

بازیگرانی که هیچ پیجی تو اینستاگرام ندارند

حسین یاری

حسین یاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۶ دی ماه سال ۱۳۴۶ متولد شد. حسین یاری سالها پیش در سال ۱۳۷۱ زندگی مشترکش را آغاز کرد و همسرش از اهالی دنیای هنر نیست. همسر حسین یاری زمانی که زندگی مشترکش را با این هنرمند آغاز کرد ۱۷ سال بیشتر نداشت و از سختی های زندگی با یک هنرمند اطلاعات چندانی نداشت و یکی سختی های زندگی با یک بازیگر را دوری او از خانواده عنوان کرد. همسر این هنرمند در مصاحبه ای درباره خصوصیات اخلاقی خوب همسرش صحبت کرد و صداقت را ویژگی اصلی اخلاق او دانست. حسین یاری پیج اینستاگرامی ندارد.

بازیگرانی که هیچ پیجی تو اینستاگرام ندارند

باران کوثری

باران کوثری ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. او فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه کننده، مجری، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار میباشد. پیج اینستاگرام باران کوثری مربوط به فن های اوست.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی در نهم مهر ۱۳۵۱ به دنیا آمد. پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود.در سال ۱۳۷۷ با علی مصفا ازدواج کرد. از آن پس در تهران زندگی می کند. وی دارای دو فرزند به نام های مانی و عسل است. لیلا حاتمی همچنین به پنج زبان انگلیسی و فرانسه و فارسی و آلمانی و ایتالیایی صحبت می کند. لیلا حاتمی نیز پیجی در اینستاگرام ندارد.

لیلا حاتمی

مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی در سال ۱۳۳۶ در کرج متولد شد. او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد.  او هنوز مجرد است و در پاسخ به این سوال که چرا ازدواج نکرده است جواب داد:ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده ام آشپزی کنم. اما از آنجا که بازیگری وجودم را ساخته بود نمی توانستم به راحتی از حرفه ام بگذرم.

بازیگرانی که هیچ پیجی تو اینستاگرام ندارند