۰ نفر

همسر سپهر حیدری در اینستاگرام غوغا کرد؛ رونمایی از کادوی میلیاردی همسر آقای فوتبالیست

۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸
کد خبر: 646818
همسر سپهر حیدری در اینستاگرام غوغا کرد؛ رونمایی از کادوی میلیاردی همسر آقای  فوتبالیست

همسر سپهر حیدری عکسی از کادوی گران قیمتیش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  آرام جویند، همسر سپهر حیدری متولد دهه هفتاد است. او چند سال پیش با فوتبالیست و بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تهران ازدواج کرد و دو پسر به نام های به نام دیاکو و آروکو  دارد.همسر جوان سپهر حیدری در حوزه مدلینگ پس از ازدواجش فعالیتی ندارد اما مدیریت سالن زیبایی را بر عهده دارد.

هدیه میلیاردی سپهر حیدری برای همسر جوانش

همسر سپهر حیدری در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عکسی از انگشتر جواهر گران قیمتیش منتشر کرد.

هدیه میلیاردی سپهر حیدری برای همسر جوانش + عکس

ماجرای آشنایی سپهر حیدری با همسرش

سپهر حیدری در سال ۹۳ ازدواج کرده و در سال ۹۶ صاحب یک پسر به نام دیاکو شد و در اسفند ۱۳۹۹ صاحب یک فرزند پسر به نام آروکو  شد. این بازیکن فوتبال درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت در ایام عید در روز دوم فروردین در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم را که با خانواده اش آمده بودند دیدم و در یک لحظه عاشق شدم.

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری فوتبالیست ایرانی در ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته کارشناسی در مکانیک و کارشناسی ارشد در تربیت بدنی می باشد.

استایل همسر سپهر حیدری در جشن تولد غوغا کرد + عکس

حیدری به دلیل داشتن خانواده ورزشی فوتبال را از کودکی از پدرش آموخت و در مدرسه نیز در رده نهالان فعالیت میکرده و از سن نونهالی تا بزرگسالی ذوب آهن اصفهان توپ می زد .

او در سال ۸۶ راهی پرسپولیس شد و مدت دو سال با این تیم بزرگ قرارداد بست. پس از پرسپولیس به مس کرمان رفته و در سال ۹۱ با بازگشت به ذوب‌آهن از فوتبال خداحافظی کرد.