۰ نفر

شغل دوم بازیگران و چهره های مشهور ایرانی رو شد

۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸
کد خبر: 645320
شغل دوم بازیگران و چهره های مشهور ایرانی رو شد

در این گزارش به معرفی شغل دوم بازیگران و چهره های مشهور ایرانی پرداخته ایم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، از گذشته تا به امروز چهره های مشهور به سراغ شغل‌هایی جدیدی رفته‌اند تا بتوانند علاوه بر کسب درآمد بیشتر، فضا‌های جدیدی را تجربه کنند.

در این بخش به معرفی هنرمندانی می پردازیم که شغل متفاوتی از فعالیت هنری دارند. 

شغل اصلی بهرام رادان چیست؟

بهرام رادان صاحب یک کافی شاپ است. این کافه ۲ شعبه در ۲ در خیابان پاسداران و جردن دارد.

بهرام رادان

شغل اصلی محمدرضا گلزار چیست؟

محمدرضا گلزار زمانی که مشغول بازی در سریال عاشقانه بود یک رستوران با نام انار تاسیس کرد. و اکنون هم حضور فعالی در خوانندگی دارد و بلیط کنسرت های او خیلی زود به فروش می رود.

 محمدرضا گلزار

شغل اصلی نیوشا ضیغمی چیست؟

نیوشا ضیغمی یک کلینیک زیبایی پوست را تاسیس کرده است.

نیوشا ضیغمی

شغل اصلی تهمینه میلانی چیست؟

تهمینه میلانی کارگردان معروف که ساخت فیلم هایی چون آتش‌بس، بچه های طلاق، سوپر استار و... را در کارنامه هنری خود دارد، در کنار کارگردانی سینما، به کار معماری داخلی مشغول است. پدر خانم کارگردان پزشک بوده و همسرش مهندس محمد نیک بین دارای مدرک فوق لیسانس معماری می باشد، تهمینه میلانی همراه همسرش شرکت معماری را تاسیس کرده اند.

تهمینه میلانی

شغل اصلی شهاب حسینی چیست؟

شهاب حسینی هم یک کافه با نام کافه هنر در لواسان دارد که با همکاری برادرش آن را اداره می کند.

شهاب حسینی

شغل اصلی پوریا پورسرخ چیست؟

پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا فارغ‌التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد، او در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی هم مشغول است. پوریا پورسرخ سابقه خبرنگاری حرفه ای و کار در کشور امارات را نیز دارد و در رشته کیوکوشین کمربند مشکی دارد. مادرش دبیر بازنشسته زبان انگلیسی و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

بهنام صفوی و پوریا پورسرخ

شغل اصلی نیما شاهرخ شاهی چیست؟

نیما شاهرخ شاهی بازیگر سریال فاصله ها فارغ‌التحصیل لیسانس مهندسی عمران می باشد و زمانی که سر پروژه سینمایی نیست او را می توان سر پروژه های ساختمانی پیدا کرد.

نیما شاهرخ شاهی

شغل اصلی نگار جواهریان چیست؟

نگار جواهریان همسر رامبد جوان و بازیگر سریال خاتون فارغ‌التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد، او مدتی در مجله ای درباره تحلیل بازیگری مطلب می نوشت و سابقه روزنامه نگاری دارد. جواهریان تا به حال چندین نمایشنامه را ترجمه کرده است. پدر نگار جواهریان مهندس راه و ساختمان است.

نگار جواهریان

شغل اصلی لاله اسکندری چیست؟

لاله اسکندری بازیگر سریال خاک سرخ نه تنها به بازیگری مشغول است بلکه فارغ‌التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می باشد و در دکوراسیون و کارهای پتینه و موزاییک و بحث چیدمان خانه و بخش زیبایی‌ آن نیز فعالیت دارد. کاشی کاری طرح کهکشان راه شیری در تقاطع بزرگراه حکیم و کردستان از نمونه کارهای وی میباشد. نقاشی دیواری لاله اسکندری در دو فاز در بزرگراه شهید همت، تقاطع بزرگراه شهید ستاری دیده می شود.

لاله اسکندری

شغل اصلی یوسف تیموری چیست؟

شغل دوم یوسف تیموری لوستر فروشی بود که از آن به عنوان یک تجربه یاد می کند و می گوید که اکنون فقط بازیگر هستم.

یوسف تیموری

شغل اصلی نیکی کریمی چیست؟

نیکی کریمی کتاب ترجمه می‌کند، فیلم می‌سازد، گالری برگزار می‌کند و … اما در همه مشاغلی که او در آن فعالیت می‌کند مدیریت یک انستیتو زیبایی را هم برعهده دارد.

نیکی کریمی و مادرش

شغل اصلی ستاره اسکندری چیست؟

ستاره اسکندری که بعد از فوت پوپک گلدره ادامه بازی در نقش وی را برعهده گرفت و بسیار مشهور شد، دانشجوی انصرافی رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد می باشد. خانم اسکندری صاحب یک مغازه طراحی لباس در یکی از پاساژهای مشهور تهران است که به طراحی و بافت پارچه مشغول هستند.

ستاره اسکندری

شغل اصلی شبنم قلی خانی چیست؟

شبنم قلی خانی بازیگر فیلم مریم مقدس و اولین شب آرامش فارغ‌التحصیل لیسانس و فوق لیسانس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می باشد که به جز بازیگری در دانشگاه هم تدریس می کندو به دانشجویانش تئاتر درس می دهد.

شبنم قلی خانی

شغل اصلی مهتاب کرامتی چیست؟

مهتاب کرامتی بازیگر سینما که بدلیل فعالیت های خود در حمایت از حقوق کودکان بعنوان سفیر صلح یونیسف انتخاب شد، فارغ‌التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند و تجربه تهیه کنندگی هم دارد. او برای یکی از برندهای معروف، لباس طراحی کرده و تولید می کند. پدرش «یحیی کرامتی» ارتشی و مادرش استاد دانشگاه و خواهر بزرگش داروساز است.

مهتاب کرامتی

شغل اصلی سیاوش خیرابی چیست؟

سیاوش خیرابی ابتدا آتلیه عکاسی ک شغل پدری اش است را همراه با برادرش تاسیس کرد و پس از مدتی اقدام به تاسیس یک فست فود با نام کنجد کرد.

شغل اصلی سام درخشانی چیست؟

سام درخشانی بازیگر سریال پژمان که با پژمان جمشیدی به عنوان یک زوج هنری در بسیاری از سریال ها و فیلم ها بازی کرده است؛ دانشجوی انصرافی رشته تئاتر می باشد، او چند سال پیش یک عطر فروشی راه انداخت اما گران شدن اجناس نتوانست ادامه دهد سپس یک فست فود افتتاح کرد که بسیاری از هنرمندان مشتری دائم آن هستند.

سام درخشانی

شغل اصلی اشکان خطیبی چیست؟

اشکان خطیبی بازیگر سریال خاتون و همسر آناهیتا درگاهی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است، در کنار بازیگری و اجرا، تهیه کننده، کارگردان، خواننده و نوازنده می باشد و تدریس هم می کند. او همچنین رستورانی دارد که خشت خشت آن را با عشق ساخته و تمام طراحی آن توسط خودش بوده است.

اشکان خطیبی و همسرش