۰ نفر

ضجه های اشکان خطیبی برای همسرش اینستاگرام را بهم ریخت

۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳
کد خبر: 644572
ضجه های اشکان خطیبی برای همسرش اینستاگرام را بهم ریخت

سکانسی از سریال خاتون که مربوط به به ضجه های اشکان خطیبی پس از زدن سیلی محکم به نگار جواهریان است در اینستاگرام بسیار پربازدید شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، اشکان خطیبی بعد از هفت سال دوری با سریال «خاتون»، به بازیگری بازگشت. اشکان خطیبی در این سریال، نقش همسر خاتون، شیرزاد ملک که افسری بلند مرتبه (معاون رکن دو ارتش) و نظامی سخت گیر است را برعهده دارد که در شهریور ۱۳۲۰، با چالش هایی بزرگی در زندگی خود روبه رو می شود.

ضجه های اشکان خطیبی و همسرش

قسمت چهارم سریال خاتون با یک شوک غم‌انگیز آغاز می‌شود. شوکی که فیلم‌نامه به خوبی به آن می‌پردازد و جزییات آن را به تصویر می‌کشد و تماشاگر را هم در غمی که در بطن این شوک قرار گرفته هم سهیم می‌کند. شوک غم‌انگیزی که قسمت چهارم سریال خاتون در برابر تماشاگر قرار می‌دهد در حقیقت مرگ امیرعلی [با هنرنمایی بنیامین نوروزی] است. فرزند خاتون [با نقش آفرینی نگار جواهریان] و شیرزاد ملک [با هنرنمایی اشکان خطیبی] در شرایطی از بیماری سفلیس می‌میرد که به نظر می‌رسید این پسربچه تنها دلیل ماندن خاتون در خانه پدری شیرزاد است و با مرگ این پسرک دوست‌داشتنی حالا زندگی برای خاتون سخت‌تر از قبل می‌شود.

اگرچه قسمت چهارم سریال خاتون ارائه خوبی از مرگ امیرعلی و عزاداری خانواده‌اش برای او ارائه می‌دهد اما در نمایش عواقب مرگ این پسرک چندان موفق ظاهر نمی‌شود. در شرایطی که تماشاگر نظاره می‌کند که چگونه شیرزاد [به عنوان زندانی‌ای که تازه از زندان آزاد شده] رفتاری زن‌ستیزانه با همسرش دارد و همین ضربه‌ای که او روی صورت خاتون فرود می‌آورد به دلیل اصلی اختلاف تیره و تار این زوج تبدیل می‌شود. در سکانسی از این فیلم شیرزاد که تازه از زندان آزاد شده است در مراسم ختم پسرش سیلی محکم به همسرش می زد و بعد سکانس هایی تماشایی از ضجه های او و همسرش مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد.

همسر دوم اشکان خطیبی

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر توانای سینمای ایران و متولد ۸ بهمن ۱۳۶۵ در تهران است که در سال ۱۳۹۳ با محمد پروین (بازیکن فوتبال) پسر علی پروین ازدواج کرد اما این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند و در سال ۹۵ با اشکان خطیبی ازدواج نمود.