۰ نفر

فرق پارسا پیروزفر با بازیگران دیگر؛ چقدر خاص و جذاب

۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۶
کد خبر: 641738
فرق پارسا پیروزفر با بازیگران دیگر؛ چقدر خاص و جذاب

پارسا پیروزفر بازیگر سریال یاغی ویژگی های منحصر به فردی دارد که او را متفاوت از باقی بازیگران کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، پارسا پیروزفر این روزها تبدیل به یکی از ستاره های سریال یاغی شده است. او در این سریال یک عشقِ‌کشتی قدیمی است و به‌بهانه‌ی ورود او به زندگی جاوید برای پیداکردن یک کشتی‌گیر قابل، اتفاقاتی معمایی-جنایی وارد مسیر داستان می‌شود.  باید منتظر ماند و دید در ادامه چه آشی برای مخاطب پخته می‌شود. درحالی‌که تمرکز دو قسمت اول روی ماجرای عاشقانه‌ی جاوید و اَبرا بود، در قسمت‌های بعدی باید منتظر واردشدن جاوید به ماجراهایی گسترده‌تر و پیچیده‌تر، به‌واسطه‌ی آشنایی با کاراکتر پیروزفر، باشیم. چیزی که به‌عقیده‌ی نگارنده، سریال را به‌مراتب جذاب‌تر خواهد کرد.

ویژگی های منحصر به فرد پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر  ویژگی های منحصر به فردی دارد که او را متفاوت از باقی بازیگران نموده است، او اصلا اهل جنجال و حاشیه نیست و در طول فعالیتش با هیچ نشریه ای مصاحبه نکرده است اما اواسط سال ۸۳ یکی از روزنامه ها مصاحبه ای با این بازیگر منتشر کرد که پارسا پیروزفر آن را تکذیب نمود و عنوان کرد، خبرنگاری با او برای تکمیل بیوگرافی اش تماس گرفت، در اواسط گفتگو پارسا پیروزفر متوجه می شود که این گفتگو شکل مصاحبه را به خود گرفته و متوجه رودست خوردنش می شود و تلفن را قطع می کند.

سال بعد برای رفع ابهامات با مجله ی دیگری مصاحبه انجام می دهد اما زمان دیدن متن مکتوب مصاحبه قبل از چاپ برای گرفتن تایید پشیمان می شود و تاکنون از او گفتگوی موثقی پخش نشده است.

بیوگرافی کوتاه از پارسا پیروز فر

پارسا پیروز فر در تاریخ ۲۲ شهریور سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. پارسا پیروزفر دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی استاد سمندریان در سال ۱۳۷۴ است. او در سال ۱۳۸۰ نمایش هنر اثر یاسمینا رضا را به روی صحنه برد. علاقه پارسا پیروزفر به نقاشی باعث شد تا در سالهای دبیرستان و تحصیل در رشته ریاضی و فیزیک، داستان های مصوری را خلق کند. این آثار مصور که در آن خود قصه گوست و خود نیز تصویرگر آن است تاکنون چاپ نشده و فقط در وب سایت رسمی پارسا پیروزفر منتشر شده اند.