۰ نفر

بله گرفتن بازیگر معروف ایرانی بعد ۹ سال خواستگاری!

۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲
کد خبر: 628160

بله گرفتن بازیگر معروف ایرانی بعد ۹ سال خواستگاری!

بازیگر مرد معروف ایرانی در صحبتهایش ماجرایی را لو داد که مربوط به 9 سال تلاش برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش بود.

ناگفته های علی اوسیوند درباره ازدواجش

به گزارش اقتصادآنلاین، علی اوسیوند هنرمندی است که از اخراجی‌ها و پهلوانان نمی‌میرند در ذهن مخاطبان باقی مانده و به جهت بازی خوب و تاثیرگذار در هر نقش در نظر مخاطبان محبوب است و به عبارتی نقش را برای مخاطب باورپذیر می کند.

بازیگر گرفتار در "دایره تردید" و ماندگار در "روایت عشق" که پله پله از پشتِ صحنه تا مقابل دوربین و حالا که تجربه‌ای حدود چهل ساله در عالم تصویر دارد، در یکی از شب ها مقابل دوربین چهل تیکه قرار گرفت و درباره عشق و عاشقی پر ماجرایش صحبت کرد که جزئیات جالب این صحبت را در این بخش میخوانید.

ماجرای نه سال خواستگاری رفتن علی اوسیوند در برنامه چهل تیکه

علی اوسیوند در برنامه چهل تیکه با محمد رضا علیمردانی به گپ و گفت نشست و درباره ماجرای خواستگاری نه ساله اش اینگونه توضیح داد:

دوران آشنایی من بسیار دوران خوبی بود، حدود نه سال به خواستگاری رفتم و عشق و عاشقی کشیدم و هشت سال هم پشت کنکور ماندم. جواب همسرم به خواستگاری من مثبت بود اما پدر خانم خدا بیامرزم راضی به ازدواج ما نبودند اما بعد از نه سال دریافت که برخلاف ظاهرم بسیار رمانتیک و احساساتی هستم و دیگه خسته شد و گفت آقا جون ول کن. مادر همسرم با ما بود و راضی به ازدواجمان بودند.

علی اوسیوند و همسرش حمیرا ریاضی

مختصر بیوگرافی علی اوسیوند و همسرش حمیرا ریاضی

علی اوسیوند متولد اول آذر 1336 در مسجد سلیمان است. این بازیگر که تجربه دستیاری کارگردانی و دوبله چند فیلم را هم دارد فعالیت هنری اش را با بازی در فیلم "بازداشتگاه" در سال 1362 آغاز کرد. ایشان در سال 1376 با فیلم پهلوانان نمی میرند دیده شد اما اوج درخشش به فیلم سینمایی اخراجی ها بر می گردد که بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

علی اوسیوند در آثار سینمایی و تلویزیونی مانند "ماهور"، "در مدت معلوم"، "اخراجی ها"، "شرفناز"، "روزگاری عشق و خیانت"، "افسانه هزار پایان"، "سال های ابری"، "زمانی برای عاشقی"، "نابرده رنج"، "سایه بان" و... بازی کرده است.

علی اوسیوند در سال 1378 با خانوم حمیرا ریاضی ازدواج کرد که ثمره این زندگی هنری یک دختر بنام یاسمین می باشد. حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 28 خرداد 1346 در تهران است. او در آثار سینمایی و تلویزیونی مانند پهلوانان نمی میرند، بازی با مرگ، مزد ترس، وضعیت سفید، طلسم ‌شدگان، جلال، شرفناز، زیر پوست شهر و... به ایفای نقش پرداخته است.