۰ نفر

عاشقانه مهدی پاکدل برای همسرش رعنا

۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳
کد خبر: 626137
عاشقانه مهدی پاکدل برای همسرش رعنا

مهدی پاکدل عکسی جدید از همسر دومش منتشر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی پاکدل  با انتشار عکسی از همسر خود نوشت: سعدیا غنچه سیراب نگنجد در پوست وقت خوش دید و بخندید و گلی رعنا شد

عاشقانه مهدی پاکدل برای همسرش رعنا

عاشقانه مهدی پاکدل برای همسرش رعنا

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل  در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد، او دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنر مشغول فعالیت هستند. مهدی پاکدل علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرده است.

شهرت با اولین شب آرامش

او پس از بازی در سریال های مروارید سرخ و و خاموشی دریا در سال 1384 در مجموعه تلویزیونی اولین شب آرامش به ایفای نقش پرداخت، مهدی پاکدل در این سریال نقش جدی تری را به عهده داشت و بخاطر بازی خوبش توانست به شهرت زیادی برسد. اولین شب آرامش را احمد امینی کارگردانی کرده و شبنم قلی خانی، یکتا ناصر و امیر آقایی از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. داستان سریال درباره دختری به نام آذر است که سر سفره عقد به او خبر میرسد که فرزاد نامزد قبلی اش به ایران برگشته و به همین خاطر آذر جواب منفی میدهد و عقد را به هم میزند و اتفاقاتی در ادامه رخ می دهد که داستان فیلم را جلو میبرد.

ازدواج و جدایی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی بواسطه بازی در فیلم مصائب دوشیزه با یکدیگر آشنا شدند و در اسفندماه 1389 با هم ازدواج کردند ولی بعد از 6 سال زندگی مشترک این زوج هنرمند در سال 1395 از یکدیگر جدا شدند. او سال گذشته با رعنا آزادی ور ازدواج کرد.