۰ نفر

ایلان ماسک، بزرگترین جشن روی کره زمین را برگزار می کند

۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۵۳
کد خبر: 625640
ایلان ماسک، بزرگترین جشن روی کره زمین را برگزار می کند

یکی از چهره های ثروتمند و معروف از اتفاقی خاص صحبت کرده است، از جشن ویژه ای که بزرگترین و لاکچری ترین میهمانی روی کره ی زمین است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از نمناک، ایلان ریو ماسک مدیرعامل تسلا و بنیانگذار شرکت‌هایی همچون اسپس‌ایکس و بورینگ کمپانی که به تازگی 9.2 درصد از سهام توییتر را نیز خریداری کرده است، بزرگ‌ترین مهمانی روی کره زمین را ترتیب داده و تا کنون مهمانان زیادی را برای جشن افتتاحیه کارخانه اش دعوت کرده است. در ادامه این بخش از چهره ها در نمناک با جزئیات برگزاری بزرگترین جشن روی کره زمین توسط ثروتمند ترین مرد ایالات متحده آشنا خواهید شد.

7 آوریل بزرگ‌ترین جشن و مهمانی روی کره زمین برگزار می شود

ایلان ماسک ثروتمند ترین مرد ایالات متحده؛ برای جشن افتتاحیه کارخانه آستین گیگا تسلای تگزاس در 7 آوریل در پوست خودش نمی گنجد! انتظار می رود حدود 15000 نفر در این رویداد شرکت کنند که دعوت نامه های آن ها قبلا ارسال شده است.

ماسک معتقد است این رویداد به معنای واقعیِ کلمه، بزرگ‌ترین مهمانی روی کره زمین باشد. در این جشنِ بزرگ سرگرمی ها و شو های زنده مختلف و کلی غذا برای میزبانی از مهمانان در نظر گرفته شده است. بسیاری از کسانی که نمی توانند در این جشن حضور داشته باشند، قطعا افسوس خواهند خورد.

 

مختصری در مورد ایلان ماسک

ایلان ماسک، کارآفرین و مخترع آمریکایی، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌اکس، کارخانه سازنده خودروهای الکتریکی و شرکت موشک‌سازی و ارائه‌دهنده اینترنت ماهواره‌ای است که سال 1971 در شهر پرتوریا یکی از کلان‌شهر‌های آفریقای جنوبی متولد شد.

پدرش یک مهندس اهل آفریقای جنوبی و مادرش مدل و متخصص تغذیه کانادایی الاصل است. او دارای یک برادر و خواهر به نام های کیمبال و توسکا ماسک می باشد که یکی سرمایه‌گذار و طرفدار محیط زیست (کیمبال) و دیگری هم تهیه‌کننده و کارگردان (توسکا) است.

ایلان ماسک

ایلان ماسک جزو باهوش‌ترین و ثروتمندترین افراد جهان است که ثروت او به بیش از 273 میلیارد دلار رسیده است. هیچ اطلاعات رسمی از سطح بهره هوشی یا آی کیو (IQ) ماسک در دست نیست اما متخصصان، IQ او را 155 برآورد می‌کنند.

ایلان ماسک به تازگی 9.2 درصد از سهام توییتر به ارزش 2.89 میلیارد دلار را خریداری کرده و به بزرگترین سهام‌دار این شبکه اجتماعی تبدیل شده است.