۰ نفر

بازیگران زن ایرانی که تن به ازدواج نمی دهند

۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۴۴
کد خبر: 625317
بازیگران زن ایرانی که تن به ازدواج نمی دهند

بالا رفتن سن ازدواج یکی از معظلات این روزهای جامعه است که در میان اقشار مختلف مردم دیده میشود. سلبریتی ها هم از قائله مستثنی نبوده و با یک نگاه کوتاه به خوبی میتوان به موضوع بالا رفتن سن ازدواج و عدم علاقه چهره ها به ازدواج پی برد.

بازیگران زن مجرد سینما که بالای 30 سال هستند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، بالا رفتن سن ازدواج یکی از معظلات این روزهای جامعه است که در میان اقشار مختلف مردم دیده میشود. سلبریتی ها هم از قائله مستثنی نبوده و با یک نگاه کوتاه به خوبی میتوان به موضوع بالا رفتن سن ازدواج و عدم علاقه چهره ها به ازدواج پی برد.

در میان بازیگران زن سینمای ایران چهره های زیادی وجود دارند که با وجود نزدیک شدن به چهارمین دهه زندگی شان هنوز هم مجردند و به نظر میرسد تصمیمی برای ازدواج و ورود به دنیای متاهلی ندارند.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از بازیگران زن سینمای ایران هنوز مجردند ادامه این مطلب را از دست ندهید.

مهرانه مهین ترابی ، فریبا کوثری ، میترا حجار ، نیکی کریمی ، آناهیتا همتی ، پریناز ایزدیار، طناز طباطبایی ، هانیه توسلی ، لیلا بلوکات ، پرستو صالحی، اندیشه فولادوند ، لیلا اوتادی ، رز رضوی ، مهراوه شریفی نیا ، الناز شاکردوست و ... از جمله بازیگران زن مجرد سینمای ایران هستند که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 20 مرداد 1336 متولد شد و با وجود عبور از مرز 60 سالگی هرگز ازدواج نکرده و مجرد است. این هنرمند در توضیح علت ازدواج نکردش بارها و بارها گفته است که به دلیل علاقه زیادش به بازیگری، تنها ماندن و ازدواج نکردن را به کنار گذاشتن بازیگری ترجیح داد.

مهرانه مهین ترابی

فریبا کوثری

فریبا کوثری بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد 1 آذر 1345 است. این بازیگر تا کنون تصمیمی برای ازدواج نگرفته و تا کنون مجرد می باشد. این بازیگر دلیل ازدواج نکردن خود را هم وابستگی شدید خود نسبت بـه خانواده و پدر و مادر خود ذکر کرده اسـت.

بازیگران زن سینما

نیکی کریمی

نیکی کریمی بازیگر و سوپراستار سینمای کشورمان متولد 19 آبان 1350 است. این بازیگر که یکی از تاثیرگذارترین بازیگران سینمای بعد از انقلاب است تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد. نیکی کریمی علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی، ترجمه و عکاسی نیز فعالیت می کند.

ازدواج نکردن بازیگران

پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که 9 آبان 1356 در تهران متولد شد و با وجود قرار داشتن در چهارمین دهه زندگی هنوز هم مجرد است و تابحال با حواشی های متعددی در خصوص شوخی با ماجرای خواستگاری مواجه شده است.

پرستو صالحی

لیلا اوتادی

لیلا وتادی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون متولد 14 مرداد 1362 در تهران است که کار خود را با فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری در سال 1381 آغاز کرد. این بازیگر در دهه چهارم زندگی خود هنوز مجرد بوده و تصمیمی به ازدواج نگرفته است.

لیلا اوتادی

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی بازیگر شاد و سرزنده سینما و تلویزیون 1 مرداد 1352 متولد شد و با وجود نزدیک شدن به 50 سالگی هنوز مجرد است و گویا خیال ازدواج کردن ندارد. بیشتر مخاطبان تلویزیون آناهیتا همتی را با نقش ماندگارش در سریال خانه به دوش می شناسند.

آناهیتا همتی

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر سینمای کشورمان، متولد 7 تیر 1363 در تهران است. این بازیگر در 19 سالگی با فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد کار خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه تبدیل به یکی از بازیگران پرکار سینما شد. الناز شاکر دوست مانند بسیاری از هنرمندان در این بخش از نمناک، مجرد است.

الناز شاکردوست

میترا حجار

میترا حجار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 15 بهمن 1355 متولد شد و با قرار داشتن در چهارمین دهه زندگی هنوز هم خیالی برای زندگی متاهلی ندارد. این بازیگر کشورمان بازیگری را از سال 76 با فیلم غریبانه آغاز کرد و پلیس جوان اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون بود.

میترا حجار

هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 خرداد 1358 متولد شد و در 40 سالگی هنوز مجرد است. این بانوی هنرمند بازیگری در سینما را از سال 80 با فیلم شام آخر و در تلویزیون با سریال شمس العماره آغاز کرد.

هانیه توسلی

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 آذر 1360 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز خیالی برای ازدواج ندارد. این بانوی هنرمند بازیگری را از سال 77 با سریال روزهای زندگی آغاز کرد.

لیلا بلوکات

رز رضوی

رز رضوی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 فروردین 1361 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز مجرد است. رز رضوی بازیگر در سینما را با فیلم ملودی در سال 85 و بازی در تلویزیون را با سریال مختارنامه آغاز کرد.

رز رضوی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی یکی دیگر از بازیگران کشورمان است که 20 اردیبهشت 1362 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز خبری از ازدواج او نیست. طناز طباطبایی بازیگری را از سال 80 با فیلم جوانی در تلویزیون آغاز کرد و دیشب باباتو دیدم آیدا اولین تجربه بازیگری او در سینما است.

طناز طباطبایی

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند بازیگر کشورمان 7 مهر 1361 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز مجرد است. اندیشه فولادوند بازیگری در سینما را با فیلم سربازهای جمعه در سال 82 آغاز کرد و مریم مقدس اولین تجربه بازیگری این هنرمند در تلویزیون بود.

اندیشه فولادوند

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیاز بازیگر و صداپیشه کشورمان متولد 8 شهریور 1364 است. این بازیگر با سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی به شهرت رسید و در مجموعه شهرزاد و آثار سینمایی  همچون سرخپوست، متری شش و نیم، ابد و یک روز و ... حضور داشته است.

پریناز ایزدیار در دهه چهارم زندگی خود تصمیمی برای ازدواج نگرفته است.

پریناز ایزدیار

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا بازیگر سنما و تلویزیون متولد 29 فروردین 1360 در تهران است. او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد. مهراوه شریفی نیا کار خود را از دوران کودکی با فیلم دزد عروسک ها آغاز کرده و تا کنون مجرد مانده است.

مهراوه شریفی نیا