۰ نفر

بازیگران زن نچرال ایرانی که بدون عمل زیبایی خوشگلند

۱۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۴۸
کد خبر: 624690

بازیگران زن نچرال ایرانی که بدون عمل زیبایی خوشگلند

بسیاری از بازیگران با انواع عمل های زیبایی تغییراتی در چهره شان ایجاده کرده اند اما برخی از بازیگران هم بدون هیچ عمل زیبایی نچرال بیوتی به شمار می آیند.

نچرال بیوتی ها بین بازیگران زن ایرانی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، اکثر مخاطبان سینما و تلویزیون و افرادی که اخبار بازیگران را دنبال می کنند، معتقدند زیبایی بیشتر بازیگران زن ایرانی، با انجام برخی جراحی های زیبایی مد روز بدست آمده است و آنها نمیتوانند به شکل طبیعی این زیبایی و جذابیت را داشته باشند. با ما در این جا همراه شوید تا نچرال بیوتی های جمع بازیگران زن ایرانی را بیشتر بشناسید.

نگار جواهریان

با نگار بانو شروع می کنیم، بازیگری که نقش اصلی سریال خاتون را در مقابل اشکان خطیبی بازی می کند و سالهاست او را با همین چهره می بینیم. هنوز تا این لحظه هیچ تغییر و دست کاری در صورت همسر رامبد جوان دیده نمیشود و او جزو بازیگران زنی است که عمل زیبایی نداشته.

نگار جواهریان

مریم مومن

مریم مومن، بازیگری که با ایفای نقش در سریال بانوی عمارت و یک شروع طوفانی خیلی زود خودش را در دل مخاطبان جای داد، خانم بازیگر دیگری است که تمام زیبایی چهره اش طبیعی و به قول امروزی ها نچرال است.

مریم مومن

پریناز ایزدیار

پریناز، یکی از بازیگرانی است که به دفعات سلفی های بدون آرایش در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. کمی سرچ در اینستاگرام پریناز ایزدیار شما را کاملا متوجه طبیعی بودن زیبایی اش خواهد کرد. بازیگر نقش شیرین سریال شهرزاد و سمیه در ابد و یک روز که این روزها با بازی در سریال جیران حسن فتحی در نمایش خانگی حضور دارد جزو هنرپیشه هایی است که دنبال کنندگانش بارها و بارها به زیبایی چهره ی طبیعی او اشاره کرده اند.

پریناز ایزدیار

افسانه پاکرو

در مورد افسانه پاکرو که بیشتر ما او را با فیلم رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده شناختیم، چهره ی زیبای کاملا طبیعی دارد که یکی دیگر از بازیگر زن ایرانی است که به دلیل داشتن صورت طبیعی و بدون عمل زیبایی در این لیست قرار گرفته است.

افسانه پاکرو

هستی مهدوی فر

مگر میشود به بازیگران نچرال ایرانی اشاره کرد و نامی از هستی مهدوی فر به میان نیاورد. هستی خانم که با چهره ی معصوم و خاص خودش در نقش های مختلفی درخشیده، جزو سلبریتی هایی است که ترجیح داده است با زیبایی خدادادی و طبیعی است به حضور در این عرصه ادامه دهد.

هستی مهدوی فر

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی که بیشتر ایرانیان داخل و خارج از کشور او را یکی از ملکه های زیبایی ایران می نامند، چهره ای دلنشین و درعین سادگی جذاب دارد. بازیگر سریال به یاد ماندنی مردان آجلس با انتشار تصاویری در اینستاگرامش که مربوط به حضورش در شوی لباس جورجیو آرمانی و در کنار نیکول کیدمن بود، بیش از پیش زیبایی طبیعی خود را به رخ کشید.

مهتاب کرامتی

المیرا دهقان

بازیگر نقش اسما در سریال خسوف را نمیتوان در این لیست قرار نداد. هنرپیشه ای توانمند که با چهره ای دوست داشتنی و البته معصوم خود، انتخاب بسیاری از کارگردانان برای ایفای نقش های خاص محسوب میشود. با وجود علاقه ی بسیاری از خانم ها به جراحی بینی، عمل زیبایی پلک و...، المیرا دهقان تا به حال به این جراحی های پلاستیک تمایلی نداشته است.

المیرا دهقان

ساره بیات

ساره بیات که پس از ایفای نقش در سریال عاشقانه منوچهر هادی و همبازی شدن با محمدرضا گلزار، بیش از پیش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و کمی بعد با انتشار خبر رسمی ازدواجش با علیرضا افکاری، دوران پرهیاهویی را در اینستاگرام داشت، بازیگر زن بعدی این لیست است که بسیاری از دوست دارانش، راز جذابیت او را همین چهره ی ساده و طبیعی میدانند.

ساره بیات

میترا حجار

زیبای طبیعی یا همان نچرال بیوتی بعدی این لیست، میترا حجار دوست داشتنی است که به دلیل گیاه‌خوار بودنش، چهره و سن واقعی او همخوانی چندانی ندارند. ممکن است یکی از دلایل اصلی زیبایی چهره ی بازیگر نقش مهشید در سریال جزیره، همین تغذیه و اصول فوق‌العاده سالم سبک زندگی اش باشد.

میترا حجار

لیندا کیانی

لیندا کیانی، بازیگر نقش فرزانه سریال دلدادگان منوچهر هادی و آثار برتر و البته پرتعداد در سینما و تلویزیون هم به عوان یکی از نچرال بیوتی های گروه بازیگران زن ایرانی شناخته می شود.

لیندا کیانی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی که خیلی ها او را شبیه بازیگران هالیوودی همچون آماندا سایفرید و اسکارلت جوهانسون میدانند، اهل عمل های زیبایی نیست و بجز کامپوزیت دندانی که سالها پیش انجام داده است، تمام زیبایی صورتش طبیعی است. بازیگر فیلم های به یادماندنی همچون، چشمان سیاه و کیمیا یکی از سلبریتی هایی بود که سالها پیش از مخاطبان اینستاگرام دعوت کرد به‌جای چالش های غیرمنطقی، چالش عکس بدون آرایش را دنبال کنند و تصاویری از زیبایی های طبیعی خود به نمایش بگذارند.

لیلا اوتادی

بهاره کیان افشار

بازیگر سریال می خواهم زنده بمانم، دیگر بازیگری است که برخی از مخاطبان او را ملکه زیبایی طبیعی میخوانند. او جزو معدود چهره های معروف سینما و تلویزیون است که تا به حال و فعلا حتی اقدام به تزریق بوتاکس هم نکرده. بهاره کیان افشار جزو بازیگران پرکاری است که سریال گل شیفته، عاشقانه، نوار زرد، فیلم ماهورا، رویای سهراب، پسرکشی و...را در کارنامه هنری خود دارد.

بهاره کیان افشار

نفیسه روشن

شماره بعدی این لیست متعلق به بازیگر نقش مریم در سریال مانکن است که یکی از بازیگران چشم رنگی سینما و تلویزیون ایران است که بدون جراحی و ترفندهای مدرن زیبایی، با چهره ی طبیعی و همیشگی اش به کار خود مشغول است. نفیسه روشن جزو بازیگران زنی بود که با استقبال از چالش عکسهای بدون آرایش، تصویری از چهره ی بدون گریم خود نیز منتشر کرد.

نفیسه روشن

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی، بازیگر نقش های اصلی سریال شهرزاد و فیلم فروشنده اصغر فرهادی پای ثابت این نوع مطالب است و نمیتوان او را در لیست بازیگرانی که عمل زیبایی انجاl نداده اند قرار نداد.

ترانه علیدوستی

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی بازیگر فیلم های محبوبی همچون جدایی نادر از سیمین و رگ خواب که محبوبیت خاصی میان مخاطبان خارج از ایران نیز دارد، با چهره ای خاص و دوست داشتنی و البته کاملا نچرال هنرنمایی می کند و فعلا اعتقادی به انجام جراحی های زیبایی ندارد.

لیلا حاتمی

مریلا زارعی

مریلا زارعی بازیگر سریال های پرمخاطبی همچون مانکن و جیران به جرئت یکی از شخاص ترین موارد این لیست بشمار می رود که حتی با وجود تغییرات عادی در صورتش هنوز حتی اقدام به رفع چین و چروک با متد مدرن، مثل بوتاکس و... هم نکرده است.

مریلا زارعی

قطعا اسامی و لیست اینجا خاتمه پیدا نمیکند و بازیگران محبوب دیگری همچون نیکی کریمی، بانو فریبا کوثری و.... هم میتوانند عضوی از این لیست باشند. شما هم اگر بازیگری را به عنوان مورد مناسبی برای اضافه شدن به این لیست مد نظر داشتید با ما در میان گذارید.