۰ نفر

سلبریتی هایی که بارداریشون رو قایم کردن

۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبر: 622723

سلبریتی هایی که بارداریشون رو قایم کردن

برخی از سلبریتی ها زمانی که باردار شدند با هیچکس در مورد این موضوع صحبت نکردند و از حاشیه به دور بوده اند، داستان این سلبریتی های معروف بسیار جالب است.

سلبریتی هایی که بارداری خود را علنی نکردند

آیا می‌دانستید بعضی از سلبریتی ها هستند که زمانی که باردار شدند، با هیچ کس در این مورد صحبت نکرده و تا حد امکان از انظار عمومی دور ماندند تا این دوران را به پایان برسانند؟ در اینجا با ما همراه باشید تا این سلبریتی ها را به شما معرفی کنیم.

کاتلین براون

این خانم؛ همسرِ یک خواننده معروف به نام کین بروان از زمانی که باردار شد، تصمیم گرفت که این موضوع را هرگز اعلام نکند تا فرزندشان به دنیا بیاید. تا این که در ویدئویی که داخل اینستاگرام پست کرده بودند، مردم زیادی به آنها پیام دادند که از وجود فرزند جدید صحبت می‌ کردند و عقیده داشتند که صورت و اندام این خانم تغییر کرده و شبیه به خانم های باردار است؛ که همین اتفاق؛ باعث شد قضیه لو برود.

برندا سونگ

این خانوم بازیگر که با همسرش فعالیت هنری زیادی داشته اند، جزء افرادی بود که بارداری اش را پنهان کرد؛ البته برای این پنهان کاری و سورپرایز مردم خیلی اشتیاق داشت تا اینکه در نهایت داخل یک پادکست در سال 2018؛ مساله بچه دار شدنش را اعلام کرد.

جسیکا بیل

جسیکا هم با همسرش تصمیم گرفت تا زمانی که پسرشان به دنیا نیامده است، در موردش با کسی صحبت نکنند. آن ها تا زمانی که بچه به دنیا نیامده بود، هرگز این خوشحالی را با کسی سهیم نشدند و در نهایت بعد از به دنیا آمدن فرزندشان؛ این موضوع را اعلام کردند.

سوفی ترنر

این پرنسس زیبا همراه با همسرش منتظر تولد اولین فرزندشان بودند. در صورتی که هیچ کس حتی نزدیکان شان هم از این موضوع خبر نداشتند و آن ها می خواستند با به دنیا آوردن یک دختر کوچولو همه را هیجان زده کنند. این خانم در دوران بارداری در مراسم خاصی حاضر نشد.

بونی مارا

همسرِ بازیگر معروف؛ به نام واکین فینیکس جزء افرادی بود که تصمیم گرفت بارداری اش را پنهان کند تا بتواند علاقه‌مندان و طرفدارانشان را بعد از بدنیا آمدن فرزندش متعجب کند و آنها را سوپرایز کند که قطعاً در این زمینه هم موفق بود.

آماندا سایفرید

این بازیگر زیبا و خوش چهره منتظر تولد فرزند دومش بود اما همه جا اعلام کرد که باردار نیست تا این که با اولین عکس از فرزندش، همه را متعجب کرد.

کامرون دیاز

سال جدید و بچه جدید ایده ای بود که در ذهن کامرون وجود داشت. به خاطر همین می‌ خواست در سال جدید همه را شگفت زده کند و در سه ژانویه سال 2020 زمانی که فرزندش به دنیا آمد، به طرفدارانش اعلام کرد که بجه دار شده است.

زویی سالدانا

زوئی همراه با همسرش به نام مارکو؛ منتظر پسران دوقلویشان بودند و تصمیم گرفتند این اتفاق شیرین را از بقیه پنهان کنند تا با به دنیا آمدن دو فرزندشان همه را شگفت زده کنند و با انتشار یک عکس از این دو بچه؛ خبر بچه دار شدن شان را اعلام کنند.

ایمی اسمارت

ایمی همراه با همسرش تصمیم گرفتند تا به دنیا آمدن فرزندشان چیزی نگویند و در دوران بارداری خیلی در شبکه‌ های اجتماعی ظاهر نمی شد و این خبر را به کسی نداده بود تا اینکه با به دنیا آمدن فرزندش عکسی در اینستاگرام منتشر کرد که همه متوجه بچه دار شدنش شدند.

بیانسه

بیانسه خواننده مشهور و محبوب از آن دسته از افرادی است که بچه دار شدنش برای دیگران اهمیت زیادی دارد. زمانی که باردار بود؛ این قضیه را به کسی اعلام نکرد و از دوره 5 ماهگی به بعد شکمش خیلی بزرگ شده بود اما صبر کرد تا بعد از بدنیا آمدن بچه به طرفدارانش اعلام کند که بچه دار شده است.

اِوا مندس

این خانوم هم مانند دیگر سلبریتی هایی که نام بردیم، مادر شدنش را به عنوان یک راز پیش خودش نگه داشته بود تا فرزندش متولد شود؛ البته بعضی افراد از روی ظاهر او شک کرده بودند اما قضیه تا به دنیا آمدن بچه لو نرفت.

الکسیز بلدل

این سلبریتی مشهور و زیبا خیلی به زندگی خصوصی اهمیت می‌ داد تا حدی که دوست نداشت بارداری اش را به کسی بگوید اما بعد از این که پسرش متولد شد، دیگر نتوانست از خبر ها و مصاحبه‌ ها فرار کند و بالاخره مجبور شد که بگوید بچه دار شده است.

ادل

ادل زمانی که 5 ماهه باردار بود، به مراسم فرش قرمز دعوت شد و دو ماه بعد فرزند پسرش به نام آنجلو یعنی در ماه هفتم بارداری متولد شد. زمانی که به فرش قرمز رفته بود، کسی متوجه نشده بود او باردار است و بعد از به دنیا آمدن فرزندش همه را شوکه کرد، زیرا دو ماه بیشتر با آن مراسم فاصله نداشت.