۰ نفر

مزیت های عجیب ماسک از نظر یکتا ناصر + عکس

۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۴۵
کد خبر: 615517
مزیت های عجیب ماسک از نظر یکتا ناصر + عکس

یکتا ناصر عکسی جدید در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  یکتا ناصر  با انتشار عکس زیر نوشت:  امروز یک چیز جدیدی کشف کردم درسته که این ماسک خیلی جاها آزاردهنده ست ولی خوبیش اینه که میتونی وقتی تو خیابون داری قدم میزنی با خودت حرف بزنی، جلسه  بزاری، محاکمه کنی، تشویق کنی... کسی هم بهت توجه نکنه یا فکر نکنه دیونه ای​

مزیت های عجیب ماسک از نظر یکتا ناصر

مزیت های عجیب ماسک از نظر یکتا ناصر + عکس

 

بیوگرافی یکتا ناصر 

یکتا ناصر از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

 

60570049-samatak-com

 
 

یکتا ناصر و ماجرای ازدواج او

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

یکتا ناصر یک سال پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ “من سالوادور نیستم” در اسفند سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد صاحب دختری به نام سوفیا شدند.منوچهر هادی ، درسال ۱۳۶۳ درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر

یکتا ناصر و نکاتی جالب از او

تیم مورد علاقه یکتا ناصر پرسپولیس است.دوست صمیمی اش آرام جعفری است.مهریه یکتا ناصر ۵ سکه طلا است.بسیار مهربان است ولی در برخورد اول بسیار جدی و سرسخت به نظر می آید.زودرنج است ولی به نظر خودش این زودرنجی به خاطر شغلش است که ناخوداگاه حساس و نکته سنج تر می کند.

یکتا ناصر

مادر شدن یکتا ناصر 

۲۲ آذر سال ۹۵ دختر  یکتا ناصر  و منوچهر هادی به دنیا آمد. اسم دختر این دو هنرمند سوفیا است.

یکتا ناصر با دخترش

یکتا ناصر با دخترش