۰ نفر

آموزش مدیتیشن به سبک بهاره رهنما! + عکس

۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳
کد خبر: 615298
آموزش مدیتیشن به سبک بهاره رهنما! + عکس

بهاره رهنما​ عکسی با استایل جدیدش منتشر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بهاره رهنما با انتشار عکس زیر نوشت: برای اینکه بتوانی رازهای هستی را بشنوی، ببینی و لمس کنی، و برای اینکه بتوانی راهنمایی و یاری قدیسین و اساتید را دریافت کنی باید خودت را آمادهی پذیرش کنی؛ پذیرشی عمیق با مدیتیشن این پذیرش بر تو رخ می دهد. و راه دیگری وجود ندارد. فقط با سکوت می توانی چیزی که از ماوراء می اید را بشنوی.

همواره یک چیز را به یاد داشته باش که باید بیشتر و بیشتر ساکت شوی و بیشتر و بیشتر در درونت مرکزیت بگیری. هر وقت زمان داشتی چشمانت را ببند و به درون برو. وقتی کاری وجود ندارد خودت را بیهوده مشغول نکن.

مردم را می بینم که بیهوده مشغول اند. آنها کاری برای انجام دادن ندارند ولی نمی توانند خالی بمانند. مراقبه گون بودن یعنی آموختن چگونه تهی ماندن، چگونه بیکار ماندن.

حواس بیرونی ات را ببند و به درون برو. هر وقت زمان داشتی این کار را انجام بده و به زودی به سادگی بیرون رفتن از خانه ات یا آمدن به خانه ات خواهد شد. وقتی در بیرون به تو نیاز است به بیرون می آیی، وقتی در بیرون به تو نیاز نیست به درون می روی.

و وقتی توانایی این حرکت ساده را پیدا کردی، آزاد می شوی، زیرا وقتی در مرکز درون هستی، دنیا نمی تواند تو را لمس کند.

آموزش مدیتیشن به سبک بهاره رهنما! + عکس

بیوگرافی  بهاره رهنما​

بهاره رهنما متولد  ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ است. رهنما در رشته ادبیات نمایشی دارای مدرک لیسانس و در رشته حقوق قضایی دارای مدرک فوق لیسانس است.​

طلاق و ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.وی پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.جشن عروسی آن‌ها در منطقه ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد.

 

1209386554-talab-org

 
 

همسر دوم بهاره رهنما چه کاره است؟

 امیرخسرو عباسی یک تاجر لوازم آرایشی و بهداشتی است و اصولا هیچ ارتباطی هم با حوزه کاری همسرش ندارد. وی صاحب یک شرکت بزرگ تولیدی است و محصولات آرایشی تولیدی آن در سراسر کشور توزیع می شود.

بهاره رهنما چقدر وزن کم کرد؟

یکی از ماجراهای جنجالی زندگی بهاره رهنما به کاهش وزن چهل کیلویی وزن او برمی‌گردد. بهاره رهنما در یک گفت‌وگو درباره لاغری‌اش گفت: من در دوران نوجوانی و دبیرستان چاق نبودم. حتی آنقدر لاغر بودم که گاهی باعث نگرانی خانواده می‌شدم. تا اینکه در ۲۵ سالگی معلوم شد کم کاری تیروئید دارم. البته اضافه وزن بیمار در کم کاری تیروئید جزیی است و باعث ۳۰-۲۰ کیلوگرم اضافه وزن نمی‌شود، ولی افرادی که اضافه وزن دارند، زمانی که معلوم می‌شود به کم کاری تیرویید هم مبتلا هستند، سعی می‌کنند برای آرام کردن ذهن، این ۲ را به هم ربط بدهند. سابقه چاقی در خانواده ما وجود دارد. وزن من مدام در حال افزایش بود و من هم در حال مبارزه با آن بودم. سعی می‌کردم با رژیم‌های مختلف وزنم را کم کنم. بعد از تولد پریا طی یک سال ۳۰ کیلوگرم وزنم را کم کردم. ورزش و پیاده روی را هم فراموش نمی‌کردم، ولی این کارها موثر نبود تا اینکه به فکر گذاشتن بالون معده افتادم. بالون گذاشتم ولی این کار باعث شد مسیر کاهش وزن دشوارتر شود. ۱۰ کیلوگرم با گذاشتن بالون وزن کم کردم، ولی با خروج بالون دچار ۱۸ کیلوگرم اضافه وزن شدم. این روش نه تنها موثر نبود، بلکه در طول مدتی که بالون داخل معده من بود، درد زیادی داشتم و بعد از آن مجبور شدم عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام بدهم.

بهاره رهنما پس از کاهش وزن

بهاره رهنما با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشته بود:«بعد چهل کیلو کاهش وزن ... خودمم الان خصوصا تو عکسا برا خودم غریبه ام.»

17-12-22-232637_99327560_gettyimages-670424648

بهاره رهنما قبل از کاهش وزن

1173580_587