۰ نفر

تیپ مهناز افشار را در نوجوانی ببینید! + عکس

۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴
کد خبر: 612275
تیپ مهناز افشار را در نوجوانی ببینید! + عکس

مهناز افشار عکسی جدید در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهناز افشار عکسی جدید از دوران نوجوانی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

تیپ مهناز افشار در نوجوانی

تیپ مهناز افشار را در نوجوانی ببینید! + عکس

طلاق سرکاری مهناز افشار

 مهناز افشار که سال 98 خبر طلاق خود را تایید کرده بود در پستی جدید در اینستاگرام عکس همسر سابقش، یاسین رامین را منتشر کرد و نوشت:  در این راه پر پیچ و خم باهم و تنها بارها گریستیم و بارها شکستیم اما در همه این سالها هرگز خلوت‌هایی که پناه هم بودیم را فراموش نکردیم۔

برای هیچ آدمی بدی نخواستیم و باهم یاد گرفتیم از همه بگذریم و خیر خواه همه باشیم. تو در این روزگار سخت انسان شریفی هستی که یکی از بزرگترین خصوصیت او نجابت در رفتار و کلام با همه بوده و هست ۔ تو هیچوقت من را در هیچ بالا و پایین زندگی تنها نگذاشتی

روزت مبارک مرد خوشرو و مهربان ما

ماجرای طلاق مهناز افشار

ماجرای طلاق مهناز افشار سرکاری بود؟ 

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳، با یاسین رامین ازدواج کرد که در مهر ۱۳۹۸، به طلاق انجامید. مهناز افشار چند هفته گذشته با همسر سابقش در دبی دیده شد و تولد او را تبریک گفته بود. رفتارهای او درباره همسر سابقش باعث شده است تا کاربران فضای مجازی او را به پنهان کاری متهم کنند.

دلیل طلاق مهناز افشار

یاسین رامین، با حضور در یک برنامه اینترنتی، ماجرای طلاقش از مهناز افشار را بازگو کرد.

او در واکنش به مجری برنامه که پرسید «کِی از ازدواج با مهناز افشار پشیمان شدید»، پاسخ داد: «کی گفته پشیمان شدم؟»

ماجرای طلاق مهناز افشار

رامین ادامه داد: «اولین بار من پیشنهاد طلاق به خانم افشار دادم، وقتی که بازداشت شدم و در زندان بودم، احساس کردم گرفتاری من ادامه‌دار خواهد بود. کلاهم را قاضی کردم و دیدم انصاف نیست که این آدم برای ماجرایی که واقعا هیچ ربطی به او ندارد، سیبل شود.»

او افزود: «برای همین تماس گرفتم و گفتم این شرایط تلخ و سخت است و پیشنهاد کردم ایشان، مسیر زندگی‌اش را عوض کند که در واکنش به این حرف من، شوکه و خیلی ناراحت شد و چند روز با من قهر کرد.»

ماجرای طلاق مهناز افشار

یاسین رامین پس از بغضی طولانی، با تاکید بر این‌که مهناز افشار خیلی با معرفت است، توضیح داد: «آدم‌ها وقتی یک زندگی مشترک را آغاز می‌کنند، انتظارِ خوشی دارند و نه توهین، زجر و بدبختی را. من و خانم افشار هم آماده آن سختی و تلخی نبودیم و یک هو افتادیم در این گرداب سخت و هر چه هم جلوتر می‌رفتیم، عمیق‌تر می‌شد تا رسید به زندانی شدن من.»

ماجرای شیرخشک‌های تقلبی چه بود؟

موضوع شیرخشک‌های تقلبی  سال 96 بر سرزبان ها افتاد، شیرخشک‌هایی که عده‌ای می‌گویند فاسد بوده و نوزادانی را نابینا کرده یا به کام مرگ کشانده. در پی پرونده چند سال گذشته شکایت هلال‌احمر از یاسین رامین، این موضوع حاشیه‌های زیادی پیدا کرد و گفته شد  او محموله‌ عظیمی از شیرخشک‌های فاسدشده را وارد و توزیع کرده است که سود کلان برای خودش داشته و ضررهای جبران‌ناپذیر برای بعضی خانواده‌ها.

ماجرای طلاق مهناز افشار

مهناز افشار درباره شیر خشک‌ها گفته بود: این اواخر هم بابت موضوع شیرخشک ها آزرده شدم به دلیل اینکه گاهی آدم اشتباهی را شخصاً مرتکب می شود و برای آن تلاش می کند. در گفتگوی قبلی ام از نهادها تقاضا کردم که به این موضوع رسیدگی شود برای شفافیت و روشن شدن اذهان عمومی. من با وزارت بهداشت و هلال احمر صحبت کردم و گفتند چنین پرونده ای وجود ندارد و گفتم چرا این موضوع را عنوان نمی کنید و این درخواست من به عنوان مدعی العموم حساب نشده است!

مادر شدن مهناز افشار

او یک دختر به اسم لیانا دارد که در آلمان متولد شده است. افشار گفته است:“لیانا” دخترم جایی متولد شده که پدرش متولد شده است؛ در آلمان. همسرم تصمیم گرفت جایی که خودش متولد شده، دخترش هم متولد شود اما قانون آلمان شبیه جای دیگری در دنیا نیست که با تولد در خاک آن کشور، شهروند بشوی! چیزی که دلم می خواهد بگویم این است که این روزها اینکه در کجا به دنیا آمدی و خواسته یا ناخواسته درهای کشورت به رویت بسته است، ملاک ارزشگذاری دغدغه وطن پرستی باشد.

ماجرای طلاق مهناز افشار