۰ نفر

یکتا ناصر چشمانش را به رخ کشید! + عکس

۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۴۵
کد خبر: 609888
یکتا ناصر چشمانش را به رخ کشید! + عکس

یکتا ناصر عکسی جدید در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  یکتا ناصر  با انتشار عکس زیر نوشت:   کاش می پوشاندم همه هستی ام را از چشم همه صاحب نظران تنگ نظر...

پ.ن: این پست را قبل از اعلام کاندیداهای جشنواره فجر گذاشتم بنابر این هیچ ارتباطی به آن ندارد

تلاش یکتا ناصر برای شبیه شدن به سوفیا لورن! + عکس

همسر  یکتا ناصر، منوچهر هادی در پاسخ برای او نوشت: نپوشان همه هستی ات را بمان با قدرت و عزت و شرافت مثل همیشه آرزو کن تنگ نظران گشاده روی و بی عقده نظر دهند و همه وجود پر مهرت را بسپار به زمان و آینده درخشان ترت

یکتا ناصر چشمانش را به رخ کشید! + عکس

 

 

یکتا ناصر و نحوه ورود به بازیگری

یکتا ناصر از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

60570049-samatak-com

یکتا ناصر و ماجرای ازدواج او

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

یکتا ناصر یک سال پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ “من سالوادور نیستم” در اسفند سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد صاحب دختری به نام سوفیا شدند.منوچهر هادی ، درسال ۱۳۶۳ درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر

یکتا ناصر و نکاتی جالب از او

تیم مورد علاقه یکتا ناصر پرسپولیس است.دوست صمیمی اش آرام جعفری است.مهریه یکتا ناصر ۵ سکه طلا است.بسیار مهربان است ولی در برخورد اول بسیار جدی و سرسخت به نظر می آید.زودرنج است ولی به نظر خودش این زودرنجی به خاطر شغلش است که ناخوداگاه حساس و نکته سنج تر می کند.

یکتا ناصر

یکتا ناصر جوایز و افتخارات او

 یکتا ناصر  برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه.

یکتا ناصر