۰ نفر

لطفا فقط حامد بهداد از میان بازیگران بخواند/ ترانه های تازه پرواز همای، رضا یزدانی و البته جشن جدایی افشین یداللهی در راهند

۲۲ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۰۲
کد خبر: 599087
لطفا فقط حامد بهداد از میان بازیگران بخواند/ ترانه های تازه پرواز همای، رضا یزدانی و البته جشن جدایی افشین یداللهی در راهند

بابک زرین در یک برنامه رادیویی نکاتی تازه از فضای موسیقی ایران گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، برنامه موسیقی‌محور «صباهنگ» در رادیو صبا، میزبان بابک زرین، موسیقیدان، آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی بود.

زرین از شاگردان بابک بیات و محسن الهامیان بوده‌ است. ساخت موسیقی متن و تیتراژِ چندین فیلم و مجموعهٔ تلویزیونی از جمله رحمان ۱۴۰۰، عاشقانه، تبریز در مه، معمای شاه، متروپل، مأمور بدرقه، مهمان‌پذیر طوبی و ... رابر عهده داشته است.

بابک زرین در این برنامه درباره خوانندگی بازیگران صبت کرد و اشاره‌ای به آلبوم محمدرضا فروتن کرد که با آهنگسازی وی تنظیم شده بود.

بابک زرین افزود: من به تنها بازیگری که توصیه می‌کنم بخواند حامد بهداد است. با توجه به ظرفیتی که از وی سراغ دارم و ترانه‌هایی که خوانده است احساس می‌کنم در خوانندگی نیز موفق است.

او درباره‌ی استقبال مردم از آلبوم موسیقی بازیگران توضیح داد، یک ترانه و اثر هنری باید مورد پسند مخاطب قرار بگیرد برخی از هنرمندان دغدغه اول شان بازیگری است و گروهی دیگر خوانندگی و این روی خروجی کار آنها تاثیرگذار است.

البته در زمان گذشته این شرکت‌ها و کمپانی‌ها بودند که در انتشار و استقبال از یک یک آلبوم یا ترانه تاثیر بسیاری داشتند ولی امروزه این فضای مجازی است که در انتشار یک ترانه و آهنگ نقش به سزایی دارد.

انتشار ترانه «جشن جدایی» با خوانندگی افشین یداللهی

زرین در سالروز تولد افشین یداللهی به خاطره کاری با این هنرمند اشاره کرد و گفت: مرحوم یداللهی آدم شوخ طبعی بود و متعهد به کار، به طوری که تنها ترانه‌سرایی بود که من دیده بودم سر ضبط کارهایش حاضر می‌شد، ترانه را از زبان خواننده می‌شنید و در آخرین لحظات نیز آن‌را اصلاح می‌کرد.

وی در ادامه خبر از انتشار ترانه «جشن جدایی» با خوانندگی افشین یداللهی به مناسبت سالروز تولد این  هنرمند داد و گفت: مرحوم افشین یداللهی از ترانه سرایانی بود که خیلی خوب نیز خوانندگی می‌کرد و به همین دلیل نیز ترانه های ماندگاری داشتند.

بابک زرین در پایان گفتگو درباره آخرین کارهایش گفت: درحال حاضر مشغول آهنگسازی برای خوانندگانی مثل پرواز همای و رضا یزدانی هستم.