۰ نفر

قانون خوشبختی زندگی بهاره رهنما + عکس

۱۴ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۱۰
کد خبر: 596453
قانون خوشبختی زندگی  بهاره رهنما + عکس

بهاره رهنما عکسی جدید در اینستاگرام منتشر کرد.

 بهاره رهنما متولد  ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ است. رهنما در رشته ادبیات نمایشی دارای مدرک لیسانس و در رشته حقوق قضایی دارای مدرک فوق لیسانس است.

قانون خوشبختی زندگی بهاره رهنما

 

عکس بازیگران

بهاره رهنما در ویلای لاکچری سریال گیسو

بهاره رهنما عکس زیر را در اینستاگرام منتشر کرد.

عکس بازیگران

 

عکس جدید بهاره رهنما

بهاره رهنما عکس زیر را در اینستاگرام منتشر کرده است.

 
 

عکس بازیگران

 

دختر و گربه بهاره رهنما در یک قاب

بهراه رهنما عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.

 
 

بهاره رهنما

 
 

جشن تولد بهاره رهنما در کنار دخترش پریا 

بهاره رهنما با انتشار عکس زیر نوشت: آنقدر بزرگ و خانم شده که همه هماهنگی سوپرایز امسالم با هماهنگی جان و جهان انجام شد.

 

b1bafd6a-55a9-4251-84ec-6c2c1b7bb9b6

 

قشنگ ترین هدیه تولد بهاره رهنما

چند روز گذشته  بود که بهاره رهنما پست خود در اینستاگرام نوشت: این کرگدن قشنگترین هدیه تولدم بوده تا الان هدیه دخترم که دیشب برای چندمین بار بهم گفت: مامان من قوی بودن رو از تو یاد می گیرم تو قوی ترین زنی هستی که تا حالا دیدم و این جمله دختر قوی و درجه یکی مثل پریا قاسمخانی کم از اسکار برام نیست بلکه بیشتر

d5bf1f69-4a4e-4115-82e8-3d9072b99893

سوپرایز تولد بهاره رهنما در ترکیه

عکس بازیگران

 

دومین سوپرایز تولد بهاره رهنما در خارج از کشور

23af35fa-6d1e-40d2-89a0-68c732aa170d

مسافرت بهاره رهنما به ترکیه

بهاره رهنما اخیرا به ترکیه مسافرت کرده است. او در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از روزمرگی‌های خود در این کشور عکس‌هایی را منتشر کرده است.

عکس بازیگران

عکس بازیگران

طلاق و ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.وی پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.جشن عروسی آن‌ها در منطقه ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد.

1209386554-talab-org

همسر دوم بهاره رهنما چه کاره است؟

 امیرخسرو عباسی یک تاجر لوازم آرایشی و بهداشتی است و اصولا هیچ ارتباطی هم با حوزه کاری همسرش ندارد. وی صاحب یک شرکت بزرگ تولیدی است و محصولات آرایشی تولیدی آن در سراسر کشور توزیع می شود.

بهاره رهنما چقدر وزن کم کرد؟

یکی از ماجراهای جنجالی زندگی بهاره رهنما به کاهش وزن چهل کیلویی وزن او برمی‌گردد. بهاره رهنما در یک گفت‌وگو درباره لاغری‌اش گفت: من در دوران نوجوانی و دبیرستان چاق نبودم. حتی آنقدر لاغر بودم که گاهی باعث نگرانی خانواده می‌شدم. تا اینکه در ۲۵ سالگی معلوم شد کم کاری تیروئید دارم. البته اضافه وزن بیمار در کم کاری تیروئید جزیی است و باعث ۳۰-۲۰ کیلوگرم اضافه وزن نمی‌شود، ولی افرادی که اضافه وزن دارند، زمانی که معلوم می‌شود به کم کاری تیرویید هم مبتلا هستند، سعی می‌کنند برای آرام کردن ذهن، این ۲ را به هم ربط بدهند. سابقه چاقی در خانواده ما وجود دارد. وزن من مدام در حال افزایش بود و من هم در حال مبارزه با آن بودم. سعی می‌کردم با رژیم‌های مختلف وزنم را کم کنم. بعد از تولد پریا طی یک سال ۳۰ کیلوگرم وزنم را کم کردم. ورزش و پیاده روی را هم فراموش نمی‌کردم، ولی این کارها موثر نبود تا اینکه به فکر گذاشتن بالون معده افتادم. بالون گذاشتم ولی این کار باعث شد مسیر کاهش وزن دشوارتر شود. ۱۰ کیلوگرم با گذاشتن بالون وزن کم کردم، ولی با خروج بالون دچار ۱۸ کیلوگرم اضافه وزن شدم. این روش نه تنها موثر نبود، بلکه در طول مدتی که بالون داخل معده من بود، درد زیادی داشتم و بعد از آن مجبور شدم عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام بدهم.

بهاره رهنما پس از کاهش وزن

بهاره رهنما با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشته بود:«بعد چهل کیلو کاهش وزن ... خودمم الان خصوصا تو عکسا برا خودم غریبه ام.»

17-12-22-232637_99327560_gettyimages-670424648

بهاره رهنما قبل از کاهش وزن

1173580_587

2435513

برای مشاهده بیوگرافی کامل بهاره رهنما اینجا کلیک کنید