۰ نفر

اتفاق بد برای زن دوم پیمان قاسم خانی! + عکس

۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۳۵
کد خبر: 595328
اتفاق بد برای زن دوم پیمان قاسم خانی! + عکس

:پست میترا ابراهیمی در مورد ماجرای سرطان داخل خانه اش سوژه شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، میترا ابراهیمی متولد 2 اسفند سال 1369 می باشد.میترا ابراهیمی دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است.میترا ابراهیمی در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.میترا ابراهیمی به تازگی با پیمان قاسم خانی نویسنده و همسر سابق بهاره رهنما ازدواج کرده است .میترا ابراهیمی  در خانه گربه ای به نام لئو را سرپرستی می کند.

خانم ابراهیمی با انتشار این عکس نوشت:

اتفاق بد برای زن دوم پیمان قاسم خانی! + عکس

فکر می کردم امروز پست می ذارم ، لئو در حال شیمی درمانیه و لطفا براش دعا کنید اما حالا می نویسم که اوضاع اون قدر خراب بود که گفتن شیمی درمانی هم ریسکش بالاست …

این مدت باقی مانده را اجازه بدید با کیفیت بهتری زندگی کنه …

کیه که منو بشناسه و ندونه لئو برای من چه معنایی داره ! او که چند سال قبل منو از سوگ عزیز از دست رفته ام به زندگی برگردوند حالا داره از زندگی رو بر می گردونه ! حالا سرطانش جوری بدخیم و در حال تکثیر در بدن نازنینشه که من بیش از ۴۸ ساعته که در بیداری دارم ، ترس بزرگم رو کابوس می بینم .

مگه می شه ؟

مگه می تونم باور کنم ؟

حق ما این نبود پسرکم حق ما این نبود مهربون بی گناه من … حق نبود تو این همه اذیت بشی تو که جز مهربونی هیچی نیستی …

پ ن : مراجعین عزیزم من شرمنده ی شما هستم اما با این حجم غم و فشاری که رومه نمی تونم برای شما مفید باشم و فعلا از ادامه ی جلساتم عاجزم

میترا ابراهیمی متولد 2 اسفند سال 1369 می باشد.میترا ابراهیمی دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است.

اولین عکس‌های عروسی پیمان قاسم خانی +عکس

 

با همسر جدید پیمان قاسم خانی آشنا شوید +عکس

میترا ابراهیمی در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.میترا ابراهیمی به تازگی با پیمان قاسم خانی نویسنده و همسر سابق بهاره رهنما ازدواج کرده است . میترا ابراهیمی  در خانه گربه ای به نام لئو را سرپرستی می کند.

پیمان قاسم خانی ازدواج کرد