۰ نفر

آمریکا درنهایت ضعف نسبت به جمهوری اسلامی قرار گرفته است

۱۸ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۵۵
کد خبر: 379653
آمریکا درنهایت ضعف نسبت به جمهوری اسلامی قرار گرفته است

امام جمعه رودیان گفت: در حال حاضر آمریکا درنهایت ضعف و زبونی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ عباس معصومی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی طی این چهار دهه‌ای که از عمر بابرکتش می‌گذرد، با وجود هجمه‌های دشمنان و توطئه‌های مختلف آنها در اوج قدرت و عزت قرار دارد.

امام جمعه رودیان با بیان اینکه قدرت و عزت ایران در جهان مثال‌زدنی است، ادامه داد: در حال حاضر آمریکا درنهایت ضعف و زبونی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

معصومی اضافه کرد: آمریکا زمانی چهار کشور را در منطقه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران حاضر کرد تا با کشور ما وارد جنگ شوند و هدف براندازی نظام را دنبال می‌کردند که موفق نشدند.

وی با اشاره به اینکه اما در حال حاضر حتی 6 کشور را هم نتوانست در این زمینه با خودش هماهنگ کند، تأکید کرد: حربه آمریکا تحریم و تشدید آن توسط سازمان ملل است.

امام جمعه رودیان بیان کرد: دشمنان به دنبال وارد کردن ضربه روحی و روانی و درمجموع جنگ روانی علیه ملت ایران هستند و به این موضوع دل خوش کرده‌اند.

معصومی با تأکید بر اینکه در حال حاضر حرف نخست را در منطقه ایران می‌زند، خاطرنشان کرد: در اکثر کشورهای اسلامی تفکر نظام جمهوری اسلامی و شیعی حاکم شده و مقتدر بر سر زبان‌ها است.