۰ نفر

مقام پاکستان: در کنار ایران می مانیم

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۵۹
کد خبر: 356963
مقام پاکستان: در کنار ایران می مانیم

وزیر امور پارلمانی پاکستان به تحولات اخیر منطقه‌ای اشاره و دشمن ایران را دشمن پاکستان عنوان کرد و افزود: ما در کنار جمهوری اسلامی ایران می‌مانیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «علی محمد خان» به عنوان مهمان ویژه همایش روز جهانی قدس که جمعه شب از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شامخ حضرت امام خمینی (ره) و قدردانی از ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی برای نامگذاری روز جهانی قدس، گفت: ما نباید مبارزه ملت مظلوم فلسطین در برابر اشغالگران را فراموش کنیم.
وی به ظلم و ستم‌های تحمیل شده توسط رژیم غیرقانونی صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: جوامع بینالمللی باید در ارتباط با برآورده شدن حقوق مردم فلسطین تلاش بیشتری از خود نشان دهند و کشورهای اسلامی نیز با حفظ یکپارچگی از مواضع فلسطینی‌ها حمایت کنند.
علی محمد خان افزود: ما قدردان جمهوری اسلامی ایران به ویژه حضرت امام خمینی (ره) هستیم که همواره برای حل وفصل مسائل مسلمانان از جمله کمک به فلسطین و حمایت از مردم رنج دیده بیت المقدس، تلاش‌های بی دریغی داشته و سعی کردند که کشورهای اسلامی را برای رسیدگی به این موضوع متحد و یکپارچه سازد.
وی به تحولات اخیر در منطقه و تاکید بر همبستگی ملت‌های مسلمان از جمله ایران و پاکستان برای مقابله علیه توطئه‌های ضداسلامی اشاره کرد و افزود: ما در کنار ملت شجاع و مقام‌های محترم جمهوری اسلامی ایران می‌مانیم.
وزیر امور پارلمانی پاکستان تاکید کرد: در منطقه‌ای که ایران، پاکستان، افغانستان و دیگر کشورهای مسلمان قرار گرفته اند باید جایگاه اسلام را تقویت کرده و صدای ملت‌های مظلوم را به گوش جهانیان برسانیم.
وی ادامه داد: امت اسلامی باید اختلافات خود را کنار گذاشته و یکصدا برای حمایت از ملت‌های ستم دیده جهان بپا خیزد.
علی محمد خان افزود: رژیم صهیونیستی دشمن درجه یک پاکستان است و قطعاً ما در کنار جهان اسلام پشتیبان آرمان‌های ملت فلسطین برای بیرون راندن دشمن صهیونیستی از سرزمین اشغالی خواهیم بود.