۰ نفر

پیام فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس؛

مبارزه با تروریسم ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۲:۵۳
کد خبر: 342157
مبارزه با تروریسم ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پیامی با محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در نیوزیلند، مبارزه مداوم و همیشگی با تروریسم و افراط گرایی به عنوان تهدید جهانی را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در پیام فراکسیون نمایندگان ولایی‌مجلس آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
یک بار دیگر، دست پلید استکبار جهانی، از آستین ایادی مزدور آنها به در آمده عده‌ای از نمازگزاران مسلمان را در نیوزیلند به خاک و خون کشید.
حادثه دلخراش و تروریستی عوامل مزدور استکبار جهانی و دولت‌های رو به زوال منطقه، همواره ثابت کرده است علیرغم تهدید و ارعاب دشمنان، نهضت اسلامی با محوریت جریان مقاومت با یقین به تحقق وعده نصرت الهی استوار و مصمم در مسیر نورانی اسلام ناب، تا رسیدن به قله فتح و ظفر، ثابت قدم ایستاده است.
بار دیگر این حادثه دردناک پرده از چهره افراطیون حقیقی برداشته، بر جهانیان ثابت کرد که تروریسم و افراط گرایی به دین، ملت، قومیت و نژاد خاصی تعلق ندارد و مبارزه مداوم و همیشگی با این تهدید جهانی و کشورهایی که از آن تفکر حمایت می‌کنند ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
بی شک اتحاد، همدلی و انسجام جهان اسلام تحت هدایت حکیمانه ولی امر مسلمین جهان، می‌تواند نقطه پایانی بر این تهدیدات باشد.
در خاتمه فرصت را مغتنم شمرده این فاجعه دردناک را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)،مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.»