۰ نفر

نزاع مرگبار پس از متلک‌پرانی به دختران جوان

۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۲۰:۲۴
کد خبر: 283338
نزاع مرگبار پس از متلک‌پرانی به دختران جوان

درگیری شامگاه سوم تیر در بوستان ولایت به وقوع پیوسته و چند دختر و پسر در آن شرکت داشتند منجر به قتل شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 9:30 صبح روز 4 تیر جاری مأموران کلانتری 152 خانی‌آبادنو در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند پسر بیست ساله‌ای پس از نزاع در بوستان ولایت دچار جراحت شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت وارده جان باخته است.

با اعلام این خبر قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستور انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهمان این پرونده را صادر کرد.

کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند درگیری شامگاه سوم تیر در بوستان ولایت به وقوع پیوسته و چند دختر و پسر در آن شرکت داشته‌اند.

مأموران در گام بعدی متهم اصلی پرونده و یکی از حاضران در نزاع را شناسایی و آنها را بازداشت کردند.

متهم این پرونده که پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود، در اظهاراتش به بازپرس گفت: شامگاه روز حادثه پس از اتمام کار برای هواخوری به بوستان ولایت رفتم و زمانیکه آنجا رسیدم، چند دوستم را دیدم، همان زمان یکی از دوستانم به نام شاهین به سه دختر و دو پسر جوان که همراه هم بودند، متلکی انداخت که یکی از آنها (مقتول) عصبی شد و دختران جوان و دیگر دوستانش وی را برای درگیری تهییج کردند که مقتول نیز پیراهنش را درآورد و یکی از دوستانم به نام فرهاد چاقویی به من داد.

وی افزود: مقتول در ابتدا چند ضربه چاقو به من پرتاب کرد که من در نهایت عقب عقب رفتم و ناگهان روی زمین افتادم؛ در همین حین مقتول نیز روی من افتاد و چاقویی که دست من بود به پای مقتول فرورفت، پس از این نزاع سوار بر موتورسیکلت شدم و به خانه رفتم.

متهم این پرونده پس از اعتراف به قتل با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.