۰ نفر

تست شخصیت؛ کدام سنگ را انتخاب می کنید؟

۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹
کد خبر: 719823
تست شخصیت؛ کدام سنگ را انتخاب می کنید؟

با انتخاب یکی از این 6 سنگ رازهای درون شما مشخص می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، سنگ‌ها به ما کمک می‌کنند تا با فرکانس اصلی‌ و درونی خودمان ارتباط برقرار کنیم. سنگ ها به تنهایی اثرات متفاوتی از هماهنگی و تعادل انرژی بر روی افراد، حیوانات، گیاهان، محیط زیست و غیره ایجاد می کنند. این انرژی به نحوی با بدن فیزیکی، عاطفی، ذهنی و معنوی ما هماهنگ می شود.

یکی از شش سنگ را انتخاب کنید تا از رازهای درونی خود آگاه شوید:

تست شخصیت؛ کدام سنگ را انتخاب می کنید؟

سنگ شماره یک: آرامش، شفا و لطف

شما کسی هستید که بی قید و شرط عشق می ورزید، بیشتر با قلبتان تصمیم می گیرید تا با ذهنتان. دوستان و خانوادهتان برای شما اهمیت زیادی دارند.

شما مردم را درک میکنید و به شانس اعتقاد دارید. شما یاد گرفته اید که دیگران را ببخشید، زیرا به این باور رسیده اید که مسیر خوشبختی با عشق و شفقت همراه است.

سنگ شماره دو : قدرت، خرد و تغییر

شما معلم به دنیا آمده اید. مردم در مواقع سخت برای راهنمایی و مشاوره گرفتن به شما مراجعه می کنند. شما مهربان، دلسوز و محافظ هستید. بسیاری از فرهنگ ها معتقدند که این سنگ می تواند شجاعت را در ما ایجاد کند. شما بسیار صادق هستید و قلبی پر از آرامش و عشق دارید.

سنگ شماره سه: وضوح، شانس و آرامش

شما یک فرد فوق العاده مثبت هستید. در گذشته یک تجربه آسیب زا و تلخ در زمینه عاطفی داشته اید، اما اکنون اعتماد به نفس بالایی دارید.

از آن موقعیت تلخ، یک تجربه زیبا آموخته اید . مثبت اندیشی و سازگار بودن شما، باعث میشود که قلبتان همیشه عشق بدون قید و شرط خودش را نثار دیگران کند. شما دوستان زیادی دارید و عاشق خانواده تان هستید.

سنگ شماره چهار: مهربانی، تعادل و حقیقت

شما قوی هستید، اگرچه در این زمان از استرس رنج می برید زیرا در دوره رشد زندگی خود هستید. به یاد داشته باشید که شما توسط دوستان و خانواده محافظت و حمایت می شوید.

شما با احساسات خودتان بسیار هماهنگ هستید اما گاهی اوقات به دیگران اجازه می دهید احساسات شما را نادیده بگیرند. شما انرژی مثبت زیادی دارید، اما باید از شر برخی از افرادی که به صورت منفی روی شما تأثیر می گذارند و یا افراد سمی خلاص شوید.

سنگ شماره پنج: قدرت، ثروت و عشق

شما فردی قوی و قدرتمند هستید. این سنگ نماد حفاظت است. شما بهترین تصمیم ها را برای خود و اطرافیانتان می گیرید. برخی افراد شما را شخصیتی با اقتدار و محترم می بینند که در صورت نیاز روی کمک او حساب میکنند.

سنگ شماره شش: خرد، صداقت و تعادل

شما فوق العاده قدرتمند هستید. شما همیشه از دانش خودتان بهره می برید. شما زمانتان را برای عادت های نادرست تلف نمی کنید. شما برای داشتن یک زندگی آرام و تحقق رویاهای خودتان تلاش می کنید. اطرافیانتان شما را بسیار دوست دارند و می خواهند قدرت درونی شما را داشته باشند!