۰ نفر

تست شخصیت شناسی؛ طرز لباس پوشیدن افراد در شخصیتشان چه می گوید؟ / از برند پوش ها تا ورزشی پوش ها

۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۴۵
کد خبر: 678607
تست شخصیت شناسی؛ طرز لباس پوشیدن افراد در شخصیتشان چه می گوید؟ / از برند پوش ها تا ورزشی پوش ها

نحوه‌ی لباس پوشیدن هر شخص نشان دهنده‌ی طرز تفکر و ویژگی‌های شخصیتی آن فرد می‌باشد به همین علت باید توجه داشته باشیم چه لباسی را برای پوشیدن انتخاب می‌کنیم و قبل از پوشیدن هر لباس ببینم آیا لباسی که انتخاب کرده‌ایم با شخصیت ما سازگار است یا نه؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ همچنین اگر می‌خواهیم اطلاعاتی درباره‌ی شخصیت و نوع جهان‌بینی دیگران کسب کنیم لباس‌ها اطلاعات مهمی در اختیار ما می‌گذارند، در این مطلب قصد داریم درباره تیپ‌های مختلف و شخصیت شناسی مربوط به افرادی که از این تیپ‌ها استفاده می‌کنند را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

شخصیت شناسی کلاسیک پوش‌ها

ترفند شخصیت شناسی این افراد معمولا اعتماد به نفس بالایی دارند و آرام، باوقار، مطمئن و قابل اعتماد هستند، کلاسیک پوش‌ها اهل مد روز و جلب توجه نیستند و استایلشان را براساس اصول خود انتخاب می‌کنند.

رنگ‌های مورد علاقه‌ی این افراد رنگ‌هاى تیره، سفید، خنثى و رنگ پوست است و ساده پوشی را به زرق و برق ترجیح می‌دهند.

اگر نگاهی به استایل سلبریتی‌هایی مانند کیت میدلتون، ویکتوریا بکهام، ادل و مریل استریپ بیندازید می‌بینید که طرفدار این سبک از پوشش هستند.


شخصیت شناسی تک رنگ پوش‌ها

تک‌رنگ پوش‌ها افراد درونگرایی هستند که خلوت و فعالیت انفرادی را به جمع ترجیح می‌دهند، این افراد اهمیتی برای تحسین و یا انتقاد دیگران قائل نیستند و به علت روحیه‌ای که دارند به سراغ لباس‌های شلوغ نمی‌روند، لباس‌های مورد پسند این افراد درونگرا لباس‌های جین، اسپرت و لباس‌های بسیار ساده است.

شخصیت شناسی برند ‌پوش‌ها

برند پوش‌ها لباس‌های خود را از گران‌ترین و لوکس‌ترین فروشگاه‌ها تهیه می‌کنند و دوست دارند تک تک چیزهایی که می‌پوشند به دست طراحان دیزان شده باشد، درباره‌‌ی این افراد می‌توان گفت اگر چه ظاهرشان فریبنده است اما اغلب آنها شخصیتی قوی نداشته و همچنین مادی‌گرا هستند.

شخصیت شناسی ورزشی پوش‌ها

افرادی که همیشه لباس‌های ورزشی به تن دارند می‌خواهند به دیگران نشان دهند که انتخاب اول و آخرشان ورزش و سلامتی جسمی و روحشان است. این افراد با اراده، جنگجو، جسور، شجاع و ایثارگر بوده و بودن در جمع را به تنهایی ترجیح می‌دهند.

ورزشی پوش‌ها عاشق سفر و ماجراجویی هستند و یکجا ماندن باعث خستگی و افسردگی آنها می‌شود، ماریا شاراپوا، سلنا گومز و سرنا ویلیامز تعدادی از طرفداران این نوع پوشش هستند.

شخصیت شناسی پانک پوش‌ها

این افراد به دنبال شکستن مرزها و قواعد هستند و دوست دارند تا عنان زندگیشان را خودشان به دست بگیرند، آنها سرسخت، مرموز و ریسک پذیر هستند.

پانک پوش‌ها در استایل خود از پارچه‌های خشن و چرم استفاده می‌کنند و رنگ‌های مشکی و تیره را به رنگ‌های روشن ترجیح می‌دهند، همچنین آنها طرفدار آرایش‌های خاص، رنگ موی متفاوت و زیورآلات عجیب و بزرگ هستند، از سلبریتی‌های معروف پیرو این سبک می‌توان به لیدی گاگا، pink، کیتی پری و ژوان استفانی اشاره کرد.

شخصیت شناسی رمانتیک پوش‌ها

افرادی که سبک رمانتیک را برای پوشش خود انتخاب می‌کنند ظریف، حساس، اجتماعی، ساده پسند، پر از انرژی مثبت، زودرنج و مغرور هستند و شخصیت آنها شایسته، جذاب و معقول است.

این افراد مورد توجه و تحسین بودن را دوست دارند و از این رو لباس‌های تنگ و باز با رنگهای مشکی، قرمز، سفید و رنگهای هیجانی می‌پوشند.

این سبک را می‌توانید در نوع پوشش سلبریتی‌هایی مانند گریس کلی، آدری هپبورن، مرلین مونرو و مونیکا بلوچی مشاهده کنید.

شخصیت شناسی مد پایدار پوش‌ها

این افراد خوش‌بین و ساده‌دل عاشق طبیعت و موجودات زنده هستند و لباس‌های خود را طوری انتخاب می‌کنند که کم‌ترین آسیب را به طبیعت وارد کنند، شخصیت آن‌ها پاک و معصوم است و طرفدار پارچه‌هایی مانند حریر و نخی، الیاف گیاهی و طرح های گلدار یا الهام گرفته از طبیعت هستند.

این سبک پوشش را می‌توانید در ظاهر سلبریتی‌هایی مانند ناتالی پورتمن، کیارا نایتلی و اما استون ببینید.

شخصیت شناسی ژولیده‌ پوش‌ها

ژولیده پوش‌ها کسانی هستند که به لباس‌‌های خود اهمیت نمی‌دهند و متاسفانه شما این بی‌خیالی را در جنبه‌های دیگر زندگیشان نیز می‌توانید مشاهده کنید، این افراد تصور می‌کنند سبک پوششی که دارند نوعی مقابله با هنجارهای جامعه و آزاد اندیشی است اما واقعیت امر نشان دهنده‌ی شخصیت بی انگیزه‌ای است که هنوز تصویر واضحی از خود ندارد.

سخن پایانی

همه‌ی ما می‌دانیم که ملاک و معیار قضاوت دیگران پس از اولین برخورد براساس ظاهر و نوع پوشش ما است پس برای این که تاثیر مثبتی روی دیگران بگذاریم و همچنین نمای کلی از شخصیت درونی خود ارائه دهیم باید برای لباس‌، نوع آرایش و به طور کلی ظاهر خود اهمیت ویژه‌ای قائل شویم.