۰ نفر

تست شخصیت؛ بگو چه مدلی غذا می خوری تا بگم چه شخصیتی داری؟

۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۱
کد خبر: 673629
تست شخصیت؛ بگو چه مدلی غذا می خوری تا بگم چه شخصیتی داری؟

آیا می دونستین که با توجه به مدل غذاخوردن افراد می تونین به شخصیت شناسی افراد بپردازین؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ روانشناسان با توجه به خیلی چیزها می تونن به شخصیت شناسی افراد بپردازن. یکی از این موارد مدل غذا خوردن افراد هست. هر فرد یک نوع خاصی غذا می خورد. بعضی ها عادت دارن تند غذا می خورن و بعضی ها هم آرام غذا می خورن. در ادامه به بررسی نحوه غذاخوردن افراد و شخصیت شناسی آنان می پردازیم.

اگر به آرامی غذا می خورید

افرادی که آرام غذا می خورن معمولا از غذا خوردن لذت می برن. این افراد از نظر شخصیت شناسی از زندگی لذت می برن و هیچ وقت برای انجام کارها عجله نمی کنن. این افراد معتقدن که اگه کاری دیرتر طول بکشه و بهتر انجام بشه خیلی بهتره. این افراد در زندگی مبارزه گر هستند و از لحظه ها لذت می برن.


غذا خوردن

اگر تند غذا می خورید

این افراد خیلی تند غذا می خورن و دوست دارن خیلی سریع غذاشون رو تموم کنن. این افراد معمولا از نظر شخصیت شناسی در زندگی به گونه ای هستن که دوست دارن همه کارهاشونو سریع و قبل از تموم شدن مهلت انجام اون کار انجام بدن. این ویژگی شخصیتی این افراد باعث می شه که مدیرشون همیشه عاشقشون باشه. معمولا حس رقابت سالم در وجود این افراد هست. تند غذا خوردن این افراد به این معنی هست که آنها برای خودشون در زندگی وقت صرف نمی کنن. بنابراین این افراد باید برای خودشان در زندگی وقت بزارن و از آن لذت ببرن.

غذا خوردن

اگر نمی گذارید که غذاها با هم قاطی شود

برخی از افراد دوست ندارن محتویات غذاشون باهم ترکیب بشه. در واقع این افراد از نظر شخصیت شناسی در زندگی به گونه ای هستن که دوست دارن همیشه هر چیزی سر جای خودش باشه و همه چیز نظم داشته باشه. این افراد دوست دارن همیشه خانه شسته شده و تمیز باشه. این افراد برای انجام کارها در زندگی برنامه ریزی می کنن تا در مواقع ضروری و حساس دچار اضطراب نشن.

اگر عاشق غذاهای آبکی هستید

خیلی از افراد هستن که عاشق غذاهای آبکی مثل سوپ و آش هستن. این افراد از نظر شخصیت شناسی بسیار آزاد و رها هستن و حرف دیگران براشون مهم نیست و معمولا کاری که خودشون دوست دارن رو انجام می دن. این افراد معمولا بسیار رک هستن.

سوپ

اگر عاشق تست کردن غذاهای جدید هستید

خیلی از افراد دوست دارن همیشه غذاهای جدید رو تست کنن اینها معمولا در زندگی افراد ریسک پذیری هستن. این افراد از طرح های نو و انجام کارهای جدید نمی ترسن. این افراد معمولا روحیه جسورانه دارن.

اگر ۲ غذای مختلف را با هم نمی خورید

خیلی از افراد هیچوقت دوتا غذارو باهم نمیخورن و دوست دارن توی بشقابشون غذا رو تفکیک کنن. این افراد از نظر شخصیت شناسی به جزئیات توجه زیادی می کنن و معمولا همه مسائل رو باهم ترکیب نمی کنن. این افراد ممکنه از نظر دیگران فردی وسواسی باشن. این افراد به خاطر دقت و توجه به جزئیات معمولا در محیط کارشون تشویق می شن.

اگر محتویات غذا را با هم مخلوط می کنید

خیلی از افراد عادت دارن که غذاشون رو باهم قاطی کنن و بخورن به عنوان مثال برنج و خورشت رو باهم قاطی می کنن بعد می خورن. این افراد از نظر شخصیت شناسی به گونه ای هستن که قابلیت انجام همه کارها باهم رو دارن. معمولا در محیط کار تمایل دارن همه مسئولیت ها رو قبول کنن. این افراد رفتار دوستانه با اطرافیانشون دارن و برای همه دوستاشون وقت می زارن. لاغری و کاهش وزن با غذا خوردن در نیمه شب

غذا خوردن

اگر غذا را پیش از خوردن دسته بندی می کنید

این افراد معمولا قبل از خوردن غذا محتویات غذارو در بشقابشون خرد و آماده خوردن می کنن. این افراد از نظر شخصیت شناسی آینده نگر هستن و کارها رو برای آینده پیش بینی می کنن. این افراد آرزوهای بزرگی دارن و برای رسیدن به آرزوهاشون تلاش می کنن.