۰ نفر

تست شخصیت شناسی؛ بگو چه آدامسی دوست داری تا بگم چه شخصیتی داری!

۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبر: 673356
تست شخصیت شناسی؛ بگو چه آدامسی دوست داری تا بگم چه شخصیتی داری!

بعضی وقت ها راه هایی هست که می توان با ان ها میانبر زد و کسی را که برایتان اهمیت دارد، بهتر شناخت. در این مطلب شخصیت شناسی آدم ها از روی آدامس رو به شما می گیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از بعضی وقت ها راه هایی هست که می توان با ان ها میانبر زد و کسی را که برایتان اهمیت دارد، بهتر شناخت.

بعضی وقتها نیاز نیست زمان زیادی رو با برخی آدم ها بگذرونین تا اونارو بشناسین بلکه با چیزهای خیلی ساده و کوچیک هم میشه به شخصیت شناسی آدم ها پرداخت. در این مطلب به شما میگیم که چگونه با نوع آدامس مصرفی طرف مقابلتون به شناخت اون فرد بپردازین.

آدامس خرسی

آدامس-خرسی-


در این زمینه بخوانید؛

خواندن ذهن دیگران با ۱۰ سوال جادویی

روانشناسی رنگ ها؛ شخصیت افرادی که رنگ مشکی را دوست دارند چگونه است؟

تست شخصیت؛ بگو از کدوم گل خوشت میاد تا شخصیتت رو بگم


آدم هایی که عاشق آدامس خرسی هستن معمولا آدم های راحت و تنبلی هستن. این افراد نسبت به تمام هستی و جوانب زندگیشان بیخیال و بی تفاوت هستن. به خاطر همینم نرم ترین آدامس رو انتخاب میکنن و هروقت دلشون خواست اونو باد میکنن تا حوصلشون سر نره. حتی زمانی که بیکار شدن برچسبهای آدامس خرسی رو روی دستشون میچسبونن.

آدامس خروس نشان

آدامس خروس.

افرادی که عاشق نوستالژی ها هستن همیشه به دنبال این آدامس هستن. این افراد معمولا در برابر هر نوع تغییری در زندگی مقاومت میکنن. شخصیت این افراد به گونه ای هست که در برابر مدرن شدن دنیای اطرافشون مقاومت نشون میدن. این افراد معمولا دنبال چیزهای قدیمی هستن و اونارو به وسایل جدید ترجیح میدن. این افراد معمولا به شدت خسیس هستن و از پول خرج کردن بیزارن.

آدامس پی کی

آدامس پی کی.

این افراد دلشون نمیاد از چیزهای قدیمی دست بکشن. آدامس پی کی در زمان خودش خیلی خوب بود اما الان دیگه از مد افتاده اما خیلی ها همچنان از این آدامس استفاده میکنن. این افراد از پذیرفتن دنیای جدید و لذت های جدید اون بیزار هستن. در کل این افراد آدم های خسته کننده ای هستن.

آدامس بایودنت

آدامس بایودنت.

این افراد معمولا انسان های فرهیخته ای هستن. از آن دسته آدم هایی هستن که با آشغال ریختن در خیابان مخالف هستن و تابع قوانین رانندگی هستن در کل آدم های پایبندی هستن. این افراد عاشق مطالعه و فیلم هستن و معمولا تولیدات داخل ایران رو به خارج ترجیح میدن. این افراد معمولا اهل تعامل هستن. یک بایودنتی واقعی «همایون شجریان» را به «حامد همایون» ترجیح می دهد.

آدامس تریدنت

تریدنت.

این افراد آدم های منضبطی هستن و کم پیش بیاد که بشه از کارشون ایراد گرفت. با نگاه کردن به یک آدامس تریدنت میتوان فهمید که طرف مقابلتان اهل مدارا کردن در زندگی هست یا اهل ولخرجی کردن است. اگر آدامس رو نصف کرده باشه به معنی اینه که فردی اهل قناعت کردن و سازگار است.

آدامس ویودنت

آدامس ویودنت.

شخصیت این افراد شبیه به هواداران آدامس تریدنت هست با این تفاوت که تنوع پذیر هستن و بعضی وقتها دوست دارن به سراغ آدامس با طعم های جدید برن. معمولا توصیه میشه یک فرد تریدنتی با یک فرد ویدنتی ازدواج نکنه چون اینا خیلی شبیه یکدیگرن و ممکنه به مشکل بخورن.