۰ نفر

از نظر روانشناسی چند نوع شخصیت مردانه و جذاب داریم؟

۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۰:۴۵
کد خبر: 673336
از نظر روانشناسی چند نوع شخصیت مردانه و جذاب داریم؟

در این مطلب قصد داریم به بررسی انواع شخصیت های آقایان و همچنین شخصیت شناسی آنها از روی رنگ لباسشان بپردازیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ طبق تحقیقات روانشناسی انجام شده تفاوت های زیادی بین زنان و مردان وجود داره که میتوان به واسطه آن به شخصیت شناسی هرکدام پرداخت. در این مطلب میخواهیم با اشاره به برخی نکات به روانشناسی شخصیت مردان بپردازیم تا به شناخت بهتری از آنان برسیم.

انواع مردان از نظر روان شناسی

طبق نظر روانشناسان امروزی مردان از نظر شخصیتی ۵ نوع هستن که در ادامه به بررسی هرکدام میپردازیم.

روانشناسی شخصیت مردان وفادار

زناشویی


در این زمینه بخوانید؛

روانشناسی رنگ ها؛ شخصیت افرادی که رنگ مشکی را دوست دارند چگونه است؟

وقتی زبان بدن، شما را لو می دهد

خانوما دروغگو ترن یا آقایون؟


مردانی که حس مسئولیت پذیری زیادی در وجودشان دارن بسیار وفادار و کارآمد و سازمان یافته هستن. این دسته از مردان نسبت به اطرافیان خود وفادار هستن و دوست دارن طبق یک برنامه دقیق و منظم  به بهترین دستاوردها برسن. طبق تحقیقات صورت گرفته توسط روانشناسان، ازدواج با مردان وفادار شانس موفقیت زیادی در زندگی داره و باعث میشه تا شما به آرامش فکری در زندگی برسین.

روانشناسی شخصیت مردان با انرژی

عشق

این دسته از مردان مدام در حال تلاش برای زندگی هستن و بسیار پر انرژی و فعال هستن و مرتب در حال جنب و جوش هستن. این انرژی باعث ایجاد حس برتری در وجود این مردان میشه.

روانشناسی شخصیت مردان مصلحت اندیش

استایل مردانه ، مردان جذاب

این مردان معمولا نسبت به دیگران مهربان و دلسوز هستن. این گونه مردان سرمایه گذاری های مالی رو با تعهد کامل انجام میدن. این افراد به خاطر اعتماد به نفس بالایی که دارن حاضرن ریسک کنن و در هر سرمایه گذاری مالی شرکت کنن.

روانشناسی شخصیت مردان با تجربه بالا

استایل مردانه ، مردان جذاب

این مردان هنگام انجام کارها کنجکاو و خلاق عمل میکنن و دوست دارن بیشتر کارهارو تجربه کنن. همیشه به دنبال تجربیات جدید هستن و برای رسیدن به اون تلاش میکنن. این مردان از دید دیگر افراد غیر قابل پیش بینی هستن.

روانشناسی شخصیت مردان تحریک پذیر

استایل مردانه ، مردان جذاب

این مردان میزان زیادی اضطراب و احساس ناخوشایندی در وجودشون دارن و بسیار واکنش پذیر و تجریک پذیر هستن. از نظر دیگران این مردان ناپایدار هستن و زیاد نمیشه بهشون اعتماد کرد. جالب اینجاست که این مردان تمایل زیادی به انتشار عکسهاشون در فضای مجازی دارن تا به واسطه این کار از دیگران پذیرش بگیرن.

روانشناسی شخصیت مردان از روی رنگ لباس

استایل مردانه ، مردان جذاب

معمولا مردانی که تمایل به رنگ های قهوه ای و مرده دارن معمولا آدم های آروم و صبوری هستن. مردانی که بیشتر از لباس رنگ مشکی استفاده میکنن قدرت و جذبه بالایی دارن. مردانی که بیشتر سفید میپوشن شخصیتی صلح طلب و پذیرنده دارن. آن دسته از مردانی هم که بیشتر لباس هایی با رنگ های شاد میپوشن آفراد شاد وپر انرژی هستن.