۰ نفر

دکوراسیون منزل اسرار شما را فاش می‌کند!

۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۲۴
کد خبر: 149801
دکوراسیون منزل اسرار شما را فاش می‌کند!

. خانه‌های ما اغلب بازتاب شخصیت و طبیعت درونی ما است. و وقت خیلی زیادی را درون منزل خود سپری می‌کنیم، و به همین دلیل ضروری است که کاشانه‌مان طنین‌افکن صفات، ویژگی‌ها و خصیصه‌های منحصر به‌فردمان باشد.

اما چگونه بدانیم چه سبک و طرحی با شخصیت‌مان سازگار است. ما ۱۱ تم داخلی رایج را برایتان گردآوری کرده‌ایم تا به شما ایده‌ای بدهیم که کدام یک برای منزل‌تان مناسب‌تر است. بدین ترتیب با استفاده از شخصیت شناسی از روی دکوراسیون منزل می توانید به دکوراسیون دلخواه تان برسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از بازده، شما مینیمالیست هستید، یا مدرن، روستایی، یا اسکاندیناویایی؟ ادامه‌ی این مقاله را بخوانید تا درباره‌ی هر سبک چیزهای بیش‌تری بدانید، و برای خانه یا آپارتمان‌تان چند ایده و راه‌حل پیدا کنید!

اسکاندیناوی

شما عمل‌گرا و باسلیقه هستید. از دکوراسیون طراحی‌های ساده و غیرپیچیده‌ای لذت می‌برید که از تجمل و راحتی چیزی کم ندارند. خانه‌ی شما، که ترکیب شیکی از سادگی محض و دنج بودن است، با رنگ‌آمیزی سفید طرحدار، تاکیدش بر کارایی، و استفاده از طرح چوب ملایم اغواکننده است.

کلاسیک

شما عاشق فضاهای داخلی‌ای هستید که محدود به زمان و دوره‌ی خاصی نیستند. شما از محیطی لطیف لذت می‌برید، و مبلمان سنتی و باشکوه را انتخاب می‌کنید، که با حسی از تاریخ و میراث همراه است. شما شخصی باوقار و متین هستید، که دکوراسیون را متوازن، منظم، و قرینه طراحی یا دکوراسیون می‌کنید.

کشور مدرن

شما ترکیبی از مد روز و شیوه‌ی کلاسیک هستید. از زیبایی‌شناسی روستایی لذت می‌برید، اما کمی مدرنیته را ترجیح می‌دهید که کمک می‌کند روی تمایل‌تان به خانه‌ای شیک و پیچیده تاکید کنید.

گزینشی

شما پرانرژی هستید و ذهن‌تان سرشار از ایده و الهام است. پایبندی به یک تم یا سبک خاص شما را راضی نمی‌کند، شما از ترکیب و تلفیق برای خلق زیبایی‌شناختی منحصر به‌فرد و خیره‌کننده لذت می‌برید.

صنعتی

شما با آخرین سبک‌ها و مدها هم‌گام هستید. شما از این‌که سرنخ‌های دکوراسیون یا طراحی‌تان را از کارخانه‌های قدیمی و فضاهای صنعتی بگیرید لذت می‌برید، و خانه‌ی ایده‌آل‌تان یک زیر شیروانی متحول‌شده است. شما مناطق دست‌نخورده و کاربردی را دوست دارید که یک احساس مدرن، پیچیده و تقلیل‌یافته را به رخ می‌کشد.

مدیترانه‌ای

شما خونگرم و فروتن هستید و از فضاهای راحت و روستایی لذت می‌برید. خواه یونانی، مراکشی، اسپانیایی، توسکانیایی یا از جنوب فرانسه باشد، شما از جعبه رنگ‌های غنی و ملموس، بافت‌های دست‌نخورده، و لوازم جانبی و تعداد زیادی مبلمان کاربردی و رنگارنگ لذت می‌برید.

مدرن

شما فردی هستید که از سبک مینیمال و بی‌پیرایه لذت می‌برید. شما به فضاهای پرنور و عاری از آشفتگی علاقه دارید و از پنجره‌های بزرگ، خطوط معماری جالب و اشکال مکعبی قوی استقبال می‌کنید.

روستایی

فضاهای داخلی که تاکیدشان روی محیط زیست و لوازم جانبی قدیمی است و متعلق به دوره‌ای است که قطعات از مواد خام طبیعی با دست ساخته می‌شد، برای شما اغواکننده است. شما از فضاهای داخلی زمخت، آجرکاری‌های مشهود، مقدار زیادی چوب، و رایحه‌ای گرم و مطبوع لذت می‌برید.

استوایی

شما فردی هستید که عاشق اقیانوس و بیرون از خانه است، و از مکان‌های عجیب به عنوان الهامی برای خانه‌تان استقبال می‌کنید. شما عاشق گیاهان خانگی هستید، و هنگام دکوراسیون یا طراحی منزل‌تان از هیچ قاعده‌ی سخت و محکمی پیروی نمی‌کنید. آب و هوای گرم، مواد خام طبیعی و زیبایی‌شناسی رنگارنگ مهم است و فضایی می‌سازد که مد روز است اما در عین حال به منحصر به زمان خاصی نیست.

مینیمالیستی

شما به سرعت از دکوراسیون یا طراحی‌های ساده‌ای که دارای زیبایی‌شناسی تقلیل‌یافته است استقبال می‌کنید. شعار شما این است: “ساده تر ، زیباتر است” و خانه‌تان بازتاب‌دهنده‌ی ترتیبی زیبا و در عین حال ساده است. وقتی صحبت از دکوراسیون، مد و طراحی است، شما شیک، باهوش، علاقه‌مند به آخرین گرایش‌های طراحی و دقیقا مد روز محسوب می‌شوید.