۰ نفر

ادعای رسانه های هندی درباره لغو سفر امیرعبداللهیان به دهلی نو

۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۳۲
کد خبر: 701984
ادعای رسانه های هندی درباره لغو سفر امیرعبداللهیان به دهلی نو

رسانه‌های هندی مدعی شدند که وزیر امور خارجه ایران به دلیل ناراحتی از ویدئوی تبلیغاتی که در بخشی از آن به موضوع اعتراضات اخیر در ایران اشاره شده است، سفر برنامه ریزی شده ماه آینده به هند را برای شرکت در یک رویداد مهم اتاق فکر در دهلی نو لغو کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، رسانه‌های هندی مدعی شدند که وزیر امور خارجه ایران به دلیل ناراحتی از ویدئوی تبلیغاتی که در بخشی از آن به موضوع اعتراضات اخیر در ایران اشاره شده است، سفر برنامه ریزی شده ماه آینده به هند را برای شرکت در یک رویداد مهم اتاق فکر در دهلی نو لغو کرده است.

به نقل از دیلی استار، رسانه‌های هندی مدعی شدند که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به دلیل ناراحتی از ویدیوی تبلیغاتی که در بخشی از آن به موضوع اعتراضات اخیر در ایران اشاره شده است، سفر برنامه ریزی شده ماه آینده به هند را برای شرکت در یک رویداد مهم اتاق فکر در دهلی نو لغو کرده است.

نشست گفت‌وگوی رایسینا که به عنوان کنفرانس برتر هند در مورد مسائل کلیدی جهانی در نظر گرفته می‌شود و قرار است در ۳ تا ۴ مارس برگزار شود، توسط اندیشکده خصوصی موسسه تحقیقاتی آبزرور مستقر در دهلی نو (ORF) با همکاری وزارت امور خارجه همد سازماندهی شده است.

قرار بود عبداللهیان در گفتگوی رایسینا شرکت کند، اما منابع غیررسمی هندی مدعی شدند که وی به دلیل ویدئوی تبلیغاتی مننشر شده مرتبط با امور داخلی ایران در این اجلاس شرکت نمی‌کند.

با این حال، هیچ اظهارنظر رسمی در این مورد نه از سوی وزارت امور خارجه و نه از سوی سفارت ایران در دهلی وجود ندارد.