۰ نفر

بسته شدن دفاتر جنبش عصائب اهل الحق عراق

۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۵۰
کد خبر: 664873
بسته شدن دفاتر جنبش عصائب اهل الحق عراق

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در توئیتی از اعضای این جنبش خواست تا اطلاع ثانوی دفاتر خود را ببندند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیس الخزعلی، دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در توئیتی نوشت: از اعضای جنبش می‌خواهم تا اطلاع ثانوی دفاتر خود را ببندند.

او افزود: برخی کماکان به دنبال تشدید اختلافات هستند. به منظور حفظ جان شهروندان عراقی و برگزاری تمام و کمال مراسم اربعین از تمامی اعضا و طرفداران جنبش عصائب اهل الحق می‌خواهم در برابر تهمت‌ها سکوت کنند.

قیس الخزعلی همچنین نوشت: برخی در کمین ما و به دنبال بحرانی کردن امور هستند. فرصت را از آنها با سکوت برای رضای خداوند بگیرید و نقشه‌های آن‌ها را ناکام بگذارید. بگذارید هر دفتری را که می‌خواهند بسوزانند. کاری نکنید. خداوند در قبال آن به‌گونه‌ای که انتظارش را ندارید به شما عوض خواهد داد.

او در پایان با اشاره به آیه ۲۸ سوره مائده گفت: روی سخنم با کس دیگری است (سوگند که اگر تو به کشتن من دست برآوری من هرگز به کشتن تو دست دراز نخواهم کرد که من از خدای جهانیان می‌ترسم).

این اقدام پس از اهانت و تهدید «محمد صالح العراقی» چهره نزدیک به رهبر جریان صدر به این جنبش و رهبر آن به منظور جلوگیری از وقوع درگیری جدید در عراق انجام شده است.

ساعاتی پیش نیز منابع خبری از درگیری میان افراد مسلح هوادار مقتدی صدر، رئیس جریان صدر و عصائب اهل الحق خبر داده و اعلام کردند دامنه درگیری‌ها تا منطقه استقرار کاخ ریاست جمهوری در شهر نیز کشیده شد.