۰ نفر

در پی عملیات فلسطینی‌ ها در تل‌ آویو؛

نشست امنیتی در اسراییل تشکیل شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۶:۰۸
کد خبر: 626715
نشست امنیتی در اسراییل تشکیل شد

در پی عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینی‌‌ ها در تل‌ آویو، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی نشستی را با مسوولان امنیتی برگزار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از عملیات تیراندازی در تل‌آویو که به کشته شدن دو تن و زخمی شدن ۱۵ تن دیگر منجر شد، نشستی را با وزیر جنگ، وزیر امنیت داخلی، رئیس ستاد ارتش، رئیس شاباک و بازرس پلیس برگزار کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که این عملیات توسط یکی از فلسطینی‌‌های ساکن اراضی اشغالی انجام شده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که صبح روز جمعه ۱۹فروردین ماه مجری عملیات که یک فلسطینی ۲۹ساله از اردوگاه جنین به نام «رعد فتحی زیدان حازم» است، در درگیری با پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

بنت در نشست امنیتی با بنی‌گانتس، وزیر جنگ به همراه وزیر امور داخلی گفت: «ما به ارتش، شاباک و دستگاه‌های امنیتی آزادی کامل برای مبارزه با تروریسم می‌‌دهیم. در این جنگ هیچ‌گونه محدودیتی وجود نخواهد داشت.»

گانتس نیز گفت: «عاملان این حملات بهای سنگینی می‌‌پردازند. ما دامنه عملیات را گسترش می‌‌دهیم. ما نمی‌‌خواهیم فلسطینی‌‌ها را مجازات کنیم؛ اما امنیتمان در اولویت است.» رسانه‌ها اعلام کردند که بعد از این عملیات بیش از ۱۰۰۰سرباز در تل‌آویو مستقر شده‌‌اند.