۰ نفر

منابع خبری عبری گزارش دادند؛

تیراندازی در قلب تل آویو

۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۲۹
کد خبر: 626177
تیراندازی در قلب تل آویو

منابع خبری عبری گزارش دادند که تیراندازی در در مرکز تل‌آویو صورت گرفته است و شش صهیونیست زخمی شده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، منابع خبری عبری از جمله شبکه هفت رژیم صهیونیستی از وقوع تیراندازی در تل‌آویو خبر دادند. این تیراندازی در چند منطقه از این شهر رخ داده است.

این شبکه خبری گزارش داد که در جریان این تیراندازی که در مرکز تل‌آویو صورت گرفته است، چندین نفر زخمی شده‌اند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب گزارش داد که این عملیات در خیابان «دزنگوف» که یکی از بزرگ ترین خیابانهای تل آویو است، صورت گرفته است. به گزارش شهاب، در جریان این تیراندازی، دستکم پنج صهیونیست زخمی شده‌اند.

شبکه خبری المیادین اما گزارش داد که در این عملیات استشهادی،  دستکم شش صهیونیست زخمی شده‌اند.المیادین همچنین خبر داد که تیراندازی در پنج منطقه از تل‌آویو صورت گرفته است و نظامیان صهیونیست تا کنون موفق  نشده‌اند تیراندازی را متوقف کنند و همچنان  ادامه دارد.

خبرگزاری سما فلسطین هم گزارش داد، در جریان این تیراندازی که شش صهیونیست زخمی شدند، وضعیت دو نفر از آنان به شدت وخیم است. پلیس رژیم صهیونیستی نیز از صهیونیستها خواسته است که محل عملیات، تجمع نکنند.

برخی از منابع عبری نیز در توضیح جزئیات این عملیات گزارش دادند، یک فرد فلسطینی در ابتدا به سمت یک رستوران تیراندازی کرد که در جریان آن، هفت صهیونیست زخمی شدند. صهیونیتسها نیز وی را تعقیب کردند ولی عامل استشهادی موفق به فرار از منطقه شد.

تصویری از محل عملیات