۰ نفر

چرت زدن بایدن در مراسم نظامی + فیلم

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
کد خبر: 624826
چرت زدن بایدن در مراسم نظامی + فیلم

چرت زدن رییس‌جمهور آمریکا در یک مراسم رسمی بار دیگر شکار دوربین‌ها شد و او را به سوژه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا که تاکنون بارها با چشمان بسته در مناسبت‌های مختلف از جمله در دیدارهای رسمی شکار دوربین‌ها شده، این بار چرت زدن او هنگام دادن سلام نظامی در مراسمی عمومی سوژه شد. 

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، دیروز (شنبه) رییس‌جمهور آمریکا و بانوی اول کاخ سفید در یک مراسم عمومی برای راه‌اندازی زیردریایی تهاجمی با سوخت اتمی «یواس‌اس دلاور» در ویلمینگتون شرکت کردند. ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد یک هیأت بلندپایه در جریان مراسم، در حال دادن سلام نظامی هستند و بایدن هم در میان آن‌ها با چشمانی بسته در حال چرت زدن سلام می‌دهد. 

رییس‌جمهور آمریکا در نوامبر ۲۰۲۱ هم در جریان کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در گلاسکو، در حین چرت زدن شکار دوربین‌ها شد. پیش از آن، در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید به دلیل چرت زدن سوژه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده بود.