۰ نفر

بعد از دیدار نخست وزیر اسراییل و بلینکن؛

جواب تست کرونای بنت مثبت شده است

۸ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۲۳
کد خبر: 623693
جواب تست کرونای بنت مثبت شده است

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی از مثبت شدن آزمایش کرونای «نفتالی بنت» خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  فارس، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد نتیجه آزمایش کرونای «نفتالی بنت» مثبت شده است. بر اساس این بیانیه، حال وی خوب است و به کار از خانه ادامه خواهد داد.

ابتلای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به کرونا در حالی است که وی روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری با «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا شرکت کرد.

بلینکن که برای نشستی با حضور کشورهای عضو توافقات عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر کرده، دیروز در نشست خبری با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین در نشستی جداگانه با «یائیر لاپید» همتای خود در این رژیم، ادعاها علیه ایران را تکرار کرد. 

دیشب نشستی با مشارکت چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و مغرب به‌علاوه آمریکا به ریاست یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نقب در فلسطین اشغالی آغاز شد. گروه‌های فلسطینی با محکوم کردن برگزاری این اجلاس تأکید کردند که دیدار شش جانبه عربی-آمریکایی و اسرائیلی در نقب را محکوم و بر مخالفت قاطعانه با تمامی اشکال سازش تأکید می‌کنند. این گروه‌ها تأکید کردند که این دیدار تنها به نفع رژیم اشغالگر است و رفتار وزرای خارجه عرب با مواضع و منافع امت عربی مبنی بر مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، در تضاد است.