۰ نفر

مسکو؛

یک «گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی» شامل پنج نفر کشته شدند

۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۲۸
کد خبر: 613777
یک «گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی» شامل پنج نفر کشته شدند

نیرو‌های مسلح روسیه گزارش داده که به سمت یک «گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی» که قصد ورود غیرقانونی به روسیه را داشتند، آتش گشوده و پنج نظامی را کشته و خودرو‌های آن‌ها را منهدم کرده‌اند. ارتش اوکراین در واکنش، ادعای مطرح شده از سوی روسیه در خصوص این تهاجم را رد کرده است.

​به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، نیروهای مسلح روسیه گزارش داده که به سمت یک «گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی» که قصد ورود غیرقانونی به روسیه را داشتند، آتش گشوده‌ و پنج نظامی را کشته و خودروهای آن‌ها را منهدم کرده‌اند.

به گزارش «راشا تودی»، در بیانیه‌ای که امروز (دوشنبه) صادر شد، فرماندهان ارتش روسیه اعلام کردند: یگانی از منطقه نظامی جنوب به همراه یک گشت مرزی سرویس امنیت فدرال روسیه، از تجاوز یک گروه خرابکار و شناسایی به مرزهای دولتی روسیه از خاک اوکراین جلوگیری کردند.

آن‌ها گزارش دادند که در جریان این درگیری پنج سرباز اوکراینی کشته شدند و هیچ یک از نظامیان روسی آسیبی ندیدند. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در جریان این تجاوز، دو خودروی جنگی متعلق به نیروهای مسلح کی‌یف در تلاش برای نجات خرابکاران وارد خاک روسیه شدند که هر دو منهدم شدند.

ارتش اوکراین در واکنش، ادعای مطرح شده از سوی روسیه در خصوص این تهاجم را رد کرده است.

در حال تکمیل ...