۰ نفر

یک رسانه صهیونیست فاش کرد؛

رسوایی جدید همسر نتانیاهو +عکس

۷ آذر ۱۳۹۹، ۰:۱۴
کد خبر: 485088
رسوایی جدید همسر نتانیاهو +عکس

یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جنجالی در کنست (پارلمان) این رژیم گفت: ایران توانمندی بالایی در تأثیرگذاری بر افکار عمومی داخلی ما دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  تسنیم، رادیو اف‌ام93 رژیم صهیونیستی در پایگاه اطلاع‌رسانی خود به‌نقل از ایلی کوهن وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نوشت: به‌اعتقاد این وزیر امروز ایرانی‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی موجی از تأثیرگذاری را بر جامعه داخلی ما وارد کرده‌اند.

ایلی کوهن که در صحن علنی کنست (پارلمان) و در پاسخ به پرسش یکی از نمایندگان آن در مورد میزان تأثیرگذاری ایران از طریق شبکه‌های اجتماعی بر جامعه اسرائیل سخن می‌گفت، ادعا کرد تهران در امر تأثیرگذاری بر افکار عمومی اسرائیل فعال است.

2

این وزیر صهیونیست افزود: من با استناد به گزارش سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل تأکید می‌کنم چنین امری در حال انجام است، اما به‌دلیل حساسیت آن قادر نیستم آن را بیش از این از این تریبون تشریح کنم.

وی گفت: ایران موفق شده است جاسوس‌هایی به‌کار بگیرد و به‌خلاف آنچه ما اکنون در مورد فعالیت‌های این کشور در بخش شبکه‌های اجتماعی بحث می‌کنیم، سرویس‌های اطلاعاتی ایران موفق شده‌اند شماری از شهروندان ما را برای فعالیت‌های اطلاعاتی جذب کنند.

سخنان این وزیر صهیونیست با اعتراض نیستان هورویتز عضو کنست روبه‌رو شد و در واکنش به ادعای تحریک افکار عمومی توسط ایران گفت: چرا تصور می‌کنید که ما باید این یاوه‌گویی‌ها را باور کنیم؟ آیا تمام اعتراضاتی که در زمان حاضر شاهد آن هستیم به‌دلیل ایران است؟ تاکنون این سطح از یاوه‌گویی‌ها را نشنیده بودیم.

رسوایی جدید همسر نتانیاهو

 یک رسانه صهیونیست فاش کرد در ادامه سوءاستفاده خانواده بنیامین نتانیاهو از قدرت، سارا نتانیاهو همسر وی خواستار صرف هزینه منزل شخصی جدیدشان شده است.

کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی تصویری خبر داد بعد از آنکه سارا نتانیاهو همسر نخست وزیر به منزل جدیدشان در قدس نقل مکان کرد علاوه بر صرف دهها هزار شیکل برای ساخت و تغییراتی در منزل تلاش کرد هزینه‌های جاری آن از جمله قبض‌های آب و برق و تلفن را هم از بودجه نخست وزیری بگیرد.

این منزل که در بروگرس واقع است دومین منزل نتانیاهو به‌شمار می‌رود، منزل اصلی و مقر نخست وزیر در خیابان بالفور است که تظاهرات هفتگی مقابل آن برگزار می‌شود و گفته می‌شود نتانیاهو از داخل آن فعالیت‌های روزمره خود را انجام می‌دهد در حالی که منزل دوم به‌تازگی خریداری شده است و همسر نخست وزیر به‌تازگی به آن نقل مکان کرده است.

تاکنون چند پرونده فساد و سوءاستفاده‌های مالی برای نتانیاهو و خانواده‌اش تشکیل شده است که نتانیاهو تلاش می‌کند به‌هرشکل ممکن آنها را مسکوت نگه‌دارد و راهی برای خلاصی از آن پیدا کند.