۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری

۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۰۲
کد خبر: 479283
اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری

شماره آرا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان ادامه دارد. در این گزارش آخرین نتایج را دنبال کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بنابر گزارش یکی از مقامات ارشد ایالت جورجیا، حدود ۶۱ هزاری رای که بیشتر آن‌ها آراء پستی هستند باقی مانده است که باید از صبح پنج شنبه (به وقت محلی) شمارش شوند. در جورجیا ترامپ با حدود ۱۸ هزار رأی پیشتاز است.  

 ترامپ: تمامی ایالت‌هایی که بایدن مدعی پیروزی شده را به چالش می‌کشیم

۱۹:۵۸

ترامپ طی توئیتی نوشت: تمام ایالت‌هایی که ادعا شده بایدن در آنها به پیروزی رسیده توسط ما بخاطر تقلب مورد چالش حقوقی قرار خواهند گرفت. دلایل زیادی داریم، فقط رسانه‌ها را چک کنید. ما می‌بریم. اول آمریکا.

ترامپ: پیروزی قانونی بزرگی در پنسیلوانیا بدست آوردیم

۱۹:۴۱

ترامپ طی توئیتی نوشت که پیروزی قانونی بزرگی در ایالت پنسیلوانیا برای ستاد وی حاصل شده است. یک قاضی آمریکایی به ستاد ترامپ اجازه نظارت بیشتر بر شمارش آرا در ایالت پنسیلوانیا داده است.

 

خبرخوش برای ترامپ

۱۹:۳۵

مقامات انتخاباتی ایالت جورجیا می‌گویند هنوز ۶۱ هزار رای دیگر باید در این ایالت شمرده شود. در جورجیا ترامپ با حدود ۱۸ هزار رأی پیشتاز است.  ترامپ در این ایالت تا کنون ۴۹.۶ درصد از آرا را به خود اختصاص داده و بایدن با فاصله‌ای کم با ۴۹.۲ درصد آرا قرار دارد. می گاردنر، خبرنگار واشنگتن پست نیز گفته بیشتر این رای‌های پستی شمارش نشده  ایالت جورجیا  مربوط به مناطق دموکرات نشین این ایالت است. 

 

 ترامپ زنده و خوب است 

۱۹:۳۴

«بیل استرپین»  از مدیران ستاد ترامپ ابراز اطمینان کرد که تا عصر جمعه ترامپ آرای ایالت‌های آریزونا و پنسیلوانیا را خواهد برد و انتخاب مجدد وی باید مشهود باشد.

ترامپ حقی در متوقف کردن شمارش آراء ندارد

۱۹:۳۱

«میشل گئورگ لینک»، رئیس‌ هیئت نظارت بر انتخابات آمریکا از سازمان امنیت و همکاری اروپا گفته هیچ شواهدی دال بر ادعای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مورد تقلب در انتخابات وجود ندارد.

این مقام آلمانی که وظیفه هدایت این هیئت نظارتی از سازمان امنیت و همکاری اروپا را بر عهده دارد روز پنجشنبه به یک رسانه آلمانی گفت: «در روز انتخابات، ما هیچ تخلفی مشاهده نکردیم.»

میشل لینک گفته وی از ادعای ترامپ در مورد تقلب در شمارش آرای پُستی بسیار تعجب کرده؛ زیرا آمریکا در این نوع رأی‌گیری سابقه طولانی دارد و این موضوع به قرن نوزدهم باز می‌گردد.

 بازگشت بایدن به برجام می تواند باعث جنگ ایران و اسرائیل شود

وزیر همکاری‌های منطقه‌ای اسرائیل چهارشنبه شب مدعی شد، مواضع جو بایدن در مورد توافق هسته ای ایران (برجام) می تواند به جنگ بین اسرائیل و ایران منجر شود. زاخی هانگبی گفت: "بایدن مدت هاست که علناً گفته است به توافق هسته ای با ایران باز خواهد گشت. من این را چیزی می دانم که در نهایت منجر به رویارویی اسرائیل و ایران خواهد شد."

هانگبی گفت که او درباره بیشتر مسائل از جمله شهرک سازی ها نگران تاثیر پیروزی احتمالی بایدن نیست، اما ایران یک استثناء آشکار است.

وزیر همکاری‌های منطقه‌ای اسرائیل در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی اسرائیل گفت که او، بنیامین نتانیاهو و بیشتر اسرائیلی ها، توافق هسته ای با ایران را که در سال 2015 توسط دولت اوباما امضا شد، اقدامی اشتباه می دانند.

اخبار مربوط به ساعت‌های قبل انتخابات آمریکا را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.