۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

«مارون»، دومین نماد تاثیرگذار بر شاخص/ «مارون»، امروز هم با افت به معاملات خود پایان داد

۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۴۴
کد خبر: 472037
«مارون»، دومین نماد تاثیرگذار بر شاخص/ «مارون»، امروز هم با افت به معاملات خود پایان داد

شرکت پتروشیمی مارون که با نماد «مارون» شناخته می‌شود، از جمله شرکت‌های حاضر در بازار دوم فرابورس است.

اقتصادآنلاین سارا محسنی؛ شرکت پتروشیمی مارون در گروه محصولات شیمیایی قرار داشته و در روز جاری از جمله نمادهای اثرگذار بر شاخص بوده است. در روز معاملاتی جاری، «مارون» نیز مانند دیگر نمادها در گروه محصولات شیمیایی، منفی دادوستد شد و معاملات خود را با افت ۵ درصدی به پایان رساند. 

سهام شرکت پتروشیمی مارون در آخرین معاملات خود، در محدوده قیمتی ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و قیمت آن درمقایسه با روز گذشته کاهش یافت. «مارون» در هفته جاری، تنها در اولین روز معاملاتی به صورت مثبت معامله شده است.

ارزش معاملات امروز «مارون» به رقم ۶۱ میلیارد تومان رسید. همچنین ۵۲ درصد از سهام شرکت پتروشیمی مارون را حقیقی‌ها و ۴۷ درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. در سمت فروش نیز، حقوقی‌ها فروشی نداشته و تنها اشخاص حقیقی، سهام خود را به فروش رساندند. 

«مارون»، در دقایق پایانی معاملات امروز، صف فروش سبکی در حجم پنج هزار واحد در محدوده قیمتی ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان را تشکیل داد و معاملات خود را به پایان رساند. برای شرکت پتروشیمی مارون در مقاطع زمانی مختلف در روز جاری، صف فروش تشکیل شد.

لازم به ذکر است که «مارون» از ابتدای سال جاری تا مردادماه، بیشتر روزهای معاملاتی خود را مثبت به پایان رسانده و از محدوده قیمتی ۶ هزار تومان به محدوده ۱۴ هزار تومان رسیده است. درواقع «مارون» از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۳۳ درصد بازدهی داشته است.