خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در ساعت ۱۰:۱۵ جمع صف‌های خرید به حدود شش هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با پنج هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شپنا»، «وآیند» و «شتران» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت اصفهان ۹۱۸ میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «سامان»، «وملی» و «چکاوه» در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف بانک آینده به ۲.۲ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان (۴۳ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۷۴۰ میلیارد تومان (۵۲ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰۹ نماد و حجم صف‌های فروش در ۳۰ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "فرآورده‌های نفتی" و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان و ۷۳۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه "سیمان، آهک و گچ" با فشار فروش ناچیز ۱۲۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۵ درصد از هشت هزار و ۲۵۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هشت هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۵ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۶ هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صف 4.15