افزایش مالکیت سهام حقیقی‌ها تا حوالی ساعت ۱۲ ظهر به ۶۵۰ میلیارد می‌رسید اما با افزایش عرضه‌ها که بیشتر از سمت حقیقی‌ها صورت گرفت تنها در ظرف نیم ساعت ۳۰۰ میلیارد تومان به پرتفوی حقوقی‌ها منتقل شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، حقیقی‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ حدود ۳۵۰ میلیارد تومان بیشتر از اشخاص حقوقی سهام خریدند. کل ارزش معاملات حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان بود و بدین‌ترتیب خالص خرید حقیقی‌ها به نزدیک دو درصد از کل معاملات رسید.

تا حوالی ساعت ۱۲ ظهر افزایش مالکیت سهام حقیقی‌ها به ۶۵۰ میلیارد می‌رسید اما با افزایش عرضه‌ها که بیشتر از سمت حقیقی‌ها بود تنها ظرف نیم ساعت ۳۰۰ میلیارد تومان به پرتفوی حقوقی‌ها منتقل شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه "محصولات شیمیایی"، "خودرو و ساخت قطعات" و "بیمه و صندوق بازنشستگی" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "سیمان، آهک و گسهام حچ" و "چندرشته‌ای صنعتی" به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «آسیا»، «سامان» و «فارس» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «صبا»، «تنوین» و «شستا» معطوف بود.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۵۱ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۲۶ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول، هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۹۸۰ میلیارد تومان بوده است.

تحرکات حقیقی