خالص تقاضا برای خرید سهام در مقطعی به رقم قابل توجه هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۰:۲۰ جمع صف‌های خرید به حدود هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین مقدار پول در صفوف خرید «شپنا»، «شبندر» و «خودرو» و در صفوف فروش «غویتا»، «خکار» و «ثنظام» در نوبت انتظار است و حجم صف بانک آینده به ۲.۲ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

گفتنی است ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان (۴۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۱۷۶ میلیارد تومان (۸۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳۹ نماد و حجم صف‌های فروش در ۳ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "فرآورده‌های نفتی" و "محصولات شیمیایی" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان و هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند که از سویی دیگر صنعت خاصی با فشار فروش دیده نمی‌شود.

این جدول حدود ۳۹ درصد از هشت هزار و ۶۵۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هفت هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۱۳ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صفوف خرید یا فروش